17 Aralık 2013 Salı

LUSH ALIŞVERİŞİ !

Herkese güzel günler
Son 1-2 senedir bolca duymaya başladığımız ve hem renkleri hemde kokularıyla oldukça dikkat çeken taze el yapımı ürünleriyle meşhur bir markadır Lush hatta o kadar taze ürünleri var ki zamanında kullanmazsanız bozuluyor :)


Şahsıma Hediye olarak gelen bir kaç ürününün kokularının,yapılarının bana pek uymamasından dolayı kendilerine pek ayılıp bayılmamıştım şu zamana kadar.

Dün akşam Beylikdüzü marmarapark avm'nin içinde ki mağazalarına sadece meşhur sakız kokulu dudak peelingi almak için girmiştim ama mağaza çalışanları o kadar tatlı ve sempatiktiler ki benimle hem çok ilgilendiler hemde ön yargılı olduğum tüm ürünleri hiç üşenmeden tek tek denettirip anlattılar :)

Bende bu ilgi ve alaka üzerine 2 adet daha ürünü poşetime atarak ilerleyen günlerde cilt bakımına geleceğime dair söz verip oradan ayrıldım :)



Mağazada ki tüm ürünleri kokularından ve renklerinden dolayı ağzınıza atmamak için zor tutuyorsunuz kendinizi ama aşağıda ki dudak peelingi bu hissi x10 olarak yaşatıyor aman dikkat :) 


İlerleyen günlerde özellikle peeling içerikli ürünleri daha detaylı anlatacağım çünkü peeling ürünleri ne yazık ki her cilde iyi gelmiyor ve fazlasıyla kurutma yapabiliyor,bu konuda sizi bilgilendireceğim.

he bide güzel bir haber vereyim size Lush markasının online satışı mevcut :) 

Takipte kalın :) 




4 yorum:

  1. o bubble gum dudak peelingine aşığım resmen.. harika bir şey ve nefis kokuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sorma yememek için zor tutuyorum kendimi :))

      Sil
  2. Marmaraparktaki lush calisanlari gercekten cok ilgili keske herkes onlar gibi olsa..Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) O kadar güler yüzlü ve sempatiklerdi ki muhabbetten çıkamadım mağazadan dediğin gibi keşke herkes öyle olsa :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...