20 Aralık 2013 Cuma

LUSH ''BUBBLEGUM'' DUDAK PEELİNGİ !

Herkese mutlu cumalar :)
evet sonunda haftayı bitirmek üzereyiz ve yarın cumartesi..şu an size bu satırları yazarken abartmıyorum gözlerim kapanıyor ve kafamı bir sağa bir sola yatırarak sabit tutmaya çalışıyorum nedendir bu uyku koması bilemiyorum ?  :)

Bu hafta başında ilk defa lush kozmetikten alışveriş yaptığımı ve aldığım ürünleri denedikçe ayrı ayrı sizinle paylaşacağımı söylemiştim. İlk başlık meşhurrrr sakız kokulu dudak peelingi olsun istedim ..çoğunuz bu ürünü fazlasıyla kullanıp seviyor olsanız da markayı hiç duymayan ve bu tarz bir ürün arayanlar için faydalı olabileceğimi düşünüyorum.

*Ürün resimlerle gördüğünüz gibi pembe renkte ve bu minik şirin kavanozlarda satılıyor.
*Üründen az bir miktar alıp dudaklarınızda nazik haketlerle gezdiriyorsunuz ve ölü derileri atıyorsunuz . *Özellikle kırmızı veya bordo gibi pürüzsüz dudaklar arayan rujları kullanmadan önce yapmanızı tavsiye ederim.

*Ürünün kokusu hani şu çocukluğumuzda buram buram kokan pembe sakızlar vardı ya heh işte onlar gibi bu yüzdende dudaklarınıza bakım yaparken bir parça ağzınıza atma istediği sizi fazlasıyla dürtecek benden söylemesi ve şanslıyız ki ürün yenebiliyor :) Dudakta kalan tanecikleri yiyebiliyoruz çünkü bu ürün hiç bir katkı maddesi içermiyor 
*Ben daha önce bu yöntemi evde toz şeker ve zeytinyağ yöntemiyle yapıyordum ama bu ürün dudağı hem çok iyi nemlendiriyor hemde canlandırıp,dolgunlaştırıyor.


Ürününün bu kokusu ve rengi dışında 2 adet daha seçeneği var  ve en büyük kolaylıkları şehrinizde lush mağazası yoksa internet üzerinde de satışları var . Dudak peelinglerini incelemek ve satın almak için buraya buraya ve buraya tıklamanız yeterli :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...