27 Aralık 2013 Cuma

MASKARA SÜRMENİN PÜF NOKTALARI !

Herkese haftanın en sevilen gününden günaydın :)

Geçenlerde bir arkadaşım hatrı sayılır bir bütçeyle aldığı maskaranın hiç işe yaramadığını ve beğenmediğini söyledi.Şaşırdım çünkü fırçası gayet ideal ve çoğu incelemede gayet başarılı olduğu söylenen bir ürün olduğu aklıma gelince suçun bazen bu konuda bizde olduğunu düşünerek size bir kaç maskara sürme taktiği vermek istedim .

-Öncelikle bir maskara alırken ne istediğinizi bilmeniz çok önemli yani tek tek ayırsın mı kirpiklerinizi ? veya simsiyah bir görüntümü versin ? vb. seçenekleri mutlaka gözden geçirin çünkü bu gibi ayrıntılarla dolu bir çok seçenek var piyasada.

-Ben kendi adıma hiç bir zaman tek tek ayıran maskaraları sevmedim ne yazık ki çünkü o stil bir görüntü nedense bana kirpikleri dolgunlaştırmaktan çok daha seyrek durduruyor gibi geliyor tabi herkesi kendi tercihi :)


-İstediğiniz maskarayı aldınız ve güzel bir makyaj yapmak için aynanın karşısına oturdunuz ve sıra kirpiklerde öyle tek kat maskara sürümüyle harikalar yaratan bir ürün daha çıkmadığı için biraz sabırlı olmanızı tavsiye ediyorum çünkü en etkili maskara bile 2 veya bazen 3. kat sürümlerde kendini gösterebiliyor.

-Kirpiklerinizi maskaradan önce kıvırma alışkanlığınız varsa tüm detayları geçtikten sonra maskarayı ilk önce hafif bir şekilde kirpik uçlarınızdan başkayarak sürün daha sonra dipten uca gelmeye başlayın ve  bu teknik tüm kirpiklerinizin daha dolgun gözükmesini sağlayacaktır.


-Üst kirpiklerinize ürünü uyguladıktan sonra sıra geldi alt kirpiklere ...alt kirpikler göz altımıza daha yakın ve aşağıya doğru olduğu için bulaşma riski en fazla bölgedir.Bu alan için minik fırçalı alt kirpik maskaralarını tercih edebilirsiniz ya da uç kısımlarında bu alan için ayrı bir bölüm olan ürünlerde işinizi görebilir ama elinizde olan maskarayı dik bir şekilde tutarak da uygulama yapabilirsiniz ama genelde alt kirpiklerinize üstlerin aksine tek kat maskara uygulamaya özen gösterin.

-Tabi yukarıda ki detaylarda benim için önemli olan şeylerden biride maskaların fırçaları ben tombik geniş fırçaların daha etkili olduğunu düşünüyorum.İncecik fırçalar bana daha günlük kullanımlı maskaralar olarak geliyor.

-ve elinizde uzun süre duran bir maskarayı sürmeye çalışıyorsanız muhtemelen kuruduğu için size istenilen performansı vermeyecektir.Göz bölgesi hassas bir bölge olduğu için diğer kozmetik ürünleri gibi maskaralarınızında kullanma süresi bittikten sonra mutlaka atın.
Sen ne kullanıyorsun ?diye soracak olursanız 

1-Mac in Extreme Dimension lash  
2- Lancome Alber Elbaz koleksiyonu Hypnose Drama ( sadece ambalaj farkı var )
3-Benefit They're Real 


Benim bildiklerim ve sizinle paylaşmak istediklerim bu kadar yukarıda ki püf noktalarını göz önüne alırsanız takma kirpik kadar olmasa bile yinede etkili göz makyajlarınız olabileceğini düşünüyorum kısa bir zamanda yukarıda kullandığım 3 ürünü sizler için karşılaştıracağım takipte kalın :)

Mutlu günler



4 yorum:

  1. Bende maskaranın kirpikleri ayıran türlerini sevmiyorum.
    Güzel bilgiler teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olduysa ne mutlu bana rica ederim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...