18 Aralık 2013 Çarşamba

MAYBELLİNE LONG LASTİNG DRAMA GEL EYELİNER !

Herkese merhabalar
Farkındayım başlık biraz uzun oldu :)
Son dönemin kapış kapış giden standların boşalmasını ve rocket maskaradan sonra maybelline markasının 2013 yılında popülerliğini katlayan yeni ürünü minik buzlu camlı kavanozlarda jel eyelinerları :)


ee ne var canım bildiğimiz jel eyeliner dediğinizi duyar gibiyim ama ..neredeyse hiç bir marka eyelinerın yanında kolay sürüm iddasını kanıtlayan fırçasını vermiyor bu bence maybelline için kocaman bir artı .



Ben ilk eyeliner kullanmaya başladığımda smashbox'ın bir paletini almıştım.Yapısal olarak memnun kalsam da beni asıl etkileyen fırçası olmuştu kesik,küt uçlu ama kesinliklikle açılı olmayan o fırça sayesinde saniyesinde eyelinerlarımı çekebiliyordum ama kaybettim.

Maybelline eyelinerların içinden çıkan fırçada tam yukarıda bahsettiğim gibi elin iyice kavradığı ve tek hamlede sadece arkadan ufak rütuşlarla geçeceğiniz zahmetsiz bir fırça...
Adından anlaşıldığı üzere eyelinerın yapısı jel , kıvamı koyu ve rengi çok net ..gün içinde akma bulaşma yapmıyor..


Ne zamandır almaya fırsat bulamadığım bu eyeliner'ı bulmakta biraz zorlandım açıkçası çünkü 2 adet kahverengi dışında stand bomboştu :) Gratis çalışanları da bu duruma fazlasıyla şaşırmışlar , her gelen ya the balm markasını ya da bu ürünü soruyor dediler ee stand boş olduğu içinde renk seçeneklerini göremedim ama siyah,kahverengi ve gece mavisi renklerinin olduğunu biliyorum :)

Gratis - watsons gibi yerlerde satılıyor.25 TL gibi bir fiyatı var ama indirim zamanları daha hesaplıya alabilirsiniz.

Maybelline facebook sayfasında ki Nil Ertük'lü video'yu seyretmek için buraya tıklamanız yeterli ;)
Mutlu günler

7 yorum:

  1. Ben de siyah rengini çook severek kullanıyorum. Fırçasını kaybetmiş olsam da diğer fırçalarla iş görüyor şimdilik. Üstelik çok da uzun ömürlü :) Güle güle kullan canım. Küçük kutuyu yarılamış birisi olarak memnun kalacağından eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) baya metnini duydum son zamanlarda her zaman eyeliner çekmesem de bu kadar övgüye bulunsun dedim ilerleyen zamanlarda görücem artık :)

      Sil
  2. Hımmm merak ettim bu jel eyelineri en kısa zamanda bir kozemtik dükkanına gidip test edeyim.
    Blogunu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim en azından özellikle indirim zamanları hesaplı bir ürün oluyor denemeye değer :) Hoşgeldinizzz

      Sil
  3. Ben de bu eyelinerı aldım. Kesinlikle çok güz<el. Yumuşacık bir dokusu var, dağılmıyor ve rengini veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde güle güle kullanın , güzel bir tercih olmuş :)

      Sil
  4. Ben de iki rengini aldım. Çok kullanışılı, yumuşacık bir dokusu var, dağılmıyor ve rengini veriyor hemen.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...