3 Aralık 2013 Salı

NE GİYDİM ? HOŞGELDİN KIŞ !

Herkese güzel günler
Ne zamandır ne giydim ? postu yapmıyordum ama tahmin etmişsinizdir çünkü havalar tuhaf olduğu için bende ne giyceğimi şaşırmış durumdaydım ve bu sebeple de ortaya pek ilginç kombinler çıkmıyordu.

Artık havaların bugün itibariyle yer yer sibirya havasına dönmesiyle botlar,taytlar,kalın kabanlar vb. her parça meydana çıktı.

Bende geçtiğimiz pazar günü kışın gelişine tepki olarak çiçekli bir pantolon giyerek onu biker botlarla ve tunikle kışlık bir versiyona çevirdim :)

Pantolonu bir yerlerden hatırlamak isterseniz buraya tıklamanız yeterli 




Pantolon (jean) : Zara
Tunik : Koton 
Bot : Marmarapark'da adını hatırlayamadığım bir ayakkabıcı :) 
Mont : Zara
Çanta : Zara 


The End :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...