26 Aralık 2013 Perşembe

SHİSEİDO SKİNCARE NEMLENDİRİCİ KREM !

Herkese güzel günler
Bir kaç gündür blogu boşladığımın bende fazlasıyla farkındayım ama bilgisayarın başında oturup,herkesin yazılarına okumama rağmen,yazı yazmaya fazlasıyla üşendim :) ama bugün haydi artık diyerek aranıza döndüm.


Bugün hayatımın nemlendiricisini buldum dediğim bir ürünü anlatıcam size.Shiseido nun kozmetik ürünlerinden bazılarını kullansam da cilt bakım ürünleri hakkında hiç bir fikrim yoktu şu zamana kadar.Sade ambalajlarındanmıdır bilinmez ama keşke daha önce keşfetseymişim kendilerini :)




Ben yağlı bir cilte sahip olduğum için çoğu kişi gibi en büyük hatayı yaparak nemlendirici kremlerden uzak durdum ama ben cildimi nemlendirmediğim için cilt kendi kendine daha fazla yağ üretimi yaparak beni daha da rahatsız etmeye başladığında fazlasıyla yanıldığımı anladım .Hem yaşın ilerlemeye başlaması hemde hayatımda hiç bir şey düzenli gitmiyor bari nemlendiricimle aramızda düzenli bir ilişki olsun diyerek kendimi sephoraya attım. :)

Hiç tereddütsüz ( ki çok iyi ve fiyat olarak uçmuş markalarda olmasına rağmen ) bana bu ürünü tavsiye ettiler.





*Ürünün hem günlük kullanımlar için kavanoz modeli var hemde bu şekilde pompalı şişesi var.
*Aslında gece kremi diye geçen bu ürünü ben sabah ve akşam yüzümü yıkadıktan sonra 1 pompa olarak tüm cildime uyguluyorum,elimde hala kalıyor bile onuda boynuma yayıyorum.
*Ürünün yapısı su bazlı olduğu için emilimi çok hızlı oluyor,yani sizi rahatsız edecek bir ağırlığı olmuyor yüzde
*Genelde su bazlı ürünler nem konusunda biraz yetersiz kalabiliyor ama bu ürün çok ilginç bir şekilde cilde fazlasıyla yeterli oluyor.
*Yağlı bir cildiniz varsa hiç tereddüt etmeden öneririm
*2 haftadır düzenli bir şekilde hiç aksatmadan kullanıyorum ve gerçekten cildimde hem yağ salınımı düzenlendi ( ki bu benim için en önemli şey )  hemde daha elastik ve aydınlık bir cildim oldu.



Bu nemlendirici krem için şahsen benim adıma aradığım tüm özellikler mevcut .Ben artık sabah için ayrı,akşam için ayrı,göz altıydı,serumuydu,losyonuydu vs. ürünleri kullanmıyorum.Hem üşeniyorum hemde o kadar ürün kullanmanın şimdi olmasa bile ilerleyen yaşlarda cildi iyice yoracağını düşünüyorum tabi bu benim şahsi fikrim bu yüzdende cildime uyan bir yıkama jeli,köpüğü vb.( ilerleyen günlerde onuda anlatacağım)
bir ürün , her banyo esnasında peeling,haftada 1 khiels kil maskesi ve nemlendiricim benim işimi fazlasıyla görüyor.

Ben başlıkta nemlendirici olarak adlandırdım ama ürünün tam adı; 
shiseido the skincare Night moisture recharge light :) 

Mutlu günler :) 





1 yorum:

  1. Merhaba, cilt bakımım için tavsiye üzerine Bionem aldım kullanıyorum. Nemlendirme özelliği bir harika.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...