9 Aralık 2013 Pazartesi

ÜRÜN KARŞILAŞTIRMASI ! MAC PROLONGWEAR-ESTEE LAUDER DOUBLEWEAR

Herkese mutlu haftalar
Kusura bakmayın başlık birazcık uzun oldu galiba ama ne yazacağımı bir türlü bilemedim.
Malum yaz bitti,kış geldi,hatta kar yağışları başladı ve bu dönemde yazın neminden sıcağından dolayı çekmecelere kaldırdığımız fondötenler meydana çıktı.

Ben yaz boyunca misha bb krem kullandığım için kapatıcılığı ve yağlandırmama özelliğinden dolayı elim hiç fondötenlere gitmemişti ama son kullanma tarihleri geçmeden tekrar faydalanmak ve en sevdiğim 2 fondöteni sizin için karşılaştırma yapmak istedim.




Estee Lauder - Double wear 



Yaz döneminde meydana çıkan çillerimi ve lekelerimi kapatmak için bir düğüne giderken aldığım bir fondötendi.Google a direk en kapatıcı fondöten diye arama yaptığımda ilk karşılaştığım marka estee lauder oldu biraz daha araştırdığımda yağlı ciltlere uygun olduğunu da öğrendim ve  hiç kuşkusuz gittim aldım.

-Kapatıcılığı çok yüksek bu yüzdende kıvamı birazcık koyu
-Fırçayla sürüldüğü zaman daha pürüzsüz durduğunu düşünüyorum ama sürüm teknikleri kişiye göre değişiyor.
-Sürdükten kısa bir süre sonra ciltle bütünleşiyor ve kusursuz bir görüntü sağlıyor.
-Cildinize uygun olan rengi bulmazsanız yapısından dolayı kalıp gibi durma ihtimali çok yüksek o yüzden dikkatli olun.
-Ben yazın düğün vb. özel günlerde kullandım ve yağlandırmama,parlatmama gibi konulardan benden tam not aldı.
-Bu ürünün çok fazla günlük kullanıma uygun olmadığını düşünüyorum çünkü biraz ağır bence bu yüzdende özel günler ve abiye makyajlar için kenarda duran star ürünümdür.
-30 ml , SPF 10 
-Herşeyinden çok memnun kaldım fakat tek sevmediğim özelliği şişesi oldu cam,ağır bir şişe ok ama ağız kısmında ne yazık ki pompa vb. bir aparat yok direk dökerek kullanıyorsunuz.

Mac pro longwear 


Mac mağazalarında özel bir gün için yaptırdığım makyaj uygulaması esnasında hoşuma giden ve o sıralar fondötene ihtiyacım olduğu için tercih ettiğim bir üründü mac pro longwear.Açıkçası hiç bir araştırma yapmadan o gün kendimi mac mualarının eline bırakmıştım ama aldıktan sonra internet üzerinde mac fondötenlere karşı yazılan olumsuz yorumlar itiraf etmem gerekir ki beni bir müddet aldığım üründen soğuttu araya da misha bb krem girdiği için de kendisini pek aramadım ama nedense bu sıralar tekrardan kendisine döndüm ve çok memnunum  :) 

-Kapatıcılığı orta
-Renk seçeneği bol olduğu için mac muaları tarafından cildinize uygun rengi bulmakta zorlamazsınız.
-Yapısı esste lauder double wear a göre daha sıvı ama öyle akışkan değil 
-Güzel dağılıyor , yağlı ciltleri parlatmıyor ama kendiliğinden güzel bir aydınlık veriyor bence.
-Şişesi koruma kilitli ve pompalı bir cam şişe ve gayet kullanışlı.Sadece resimlerde gördüğünüz gibi ürün bulaşması yaşıyorsunuz o kadar :) ( özellikle silmedim görün diye :) )
-Ben fırçayla uygulama yaptığım için rahat dağılıyor ve 2 pompa ürün tüm cildime yetiyor.
-Hafif bir yapısı var bu yüzdende günlük kullanım için gayet uygun 
-Bazı kişilerde mac fondötenlerinin özellikle çene bölgesinde sivilce yaptığını okumuştum ama öyle bir sorun hiç yaşamadım sanırım farklı cilt yapılarında ki tepkilerle alakalı bir durum.
-30 ml SPF 10 


2 ürünü de kullanım alanlarına göre tavsiye ederim sadece cilt tipinizi ve renginizi tam tespit etmeniz bu aşamada en önemli 2 unsur ;)

Sevgiler 



2 yorum:

  1. Cnm mac bende sivilce yapmadi cok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende şanslı gruptansın o zaman canım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...