4 Aralık 2013 Çarşamba

VANİLYA CLUB 2013 ARALIK KUTUSU !

Herkese güzel günler
Bu senenin son vanilya kutusuyla karşınızdayım bugün.Daha önce vanilya club u duymadıysanız veya beni yeni takip etmeye başladıysanız 2 senedir her ay detaylı yazdığım vanilya club kutularının içerikleri için blogun sol üst köşesinde ki kutucuğa ''vanilya club'' yazmanız yeterli.

Bu kutu senenin son kutusu olduğu için eminim bir çoğunuz süprizli bir şeyler beklemiştir ama süpriz olmasa bile bu ay bana göre kullanışlı ürünlerin olduğu bir kutu geçti elimize.


-Goldwell şampuan&krem ..daha önce gelen kutuların birinden bordo renkli olan serisi çıkmıştı çokda memnun kalmıştım eminim bu seferde memnun kalacağım..Goldwell iyi bir şaç bakım markası daha önce duymadıysanız araştırmanızı tavsiye ederim.
-Hello Kity make up serisinden bir lip balm ; rengi çok tatlı bir pembe ama dudağa renk vermiyor ve müthiş kokuyor.
-China Glaze ; yeşil simli oje 
-Lcn ; el losyonu - kokusu güzel , yağlı bir his bırakmıyor ve güzel yumuşatıyor tavsiye ederim.


Bu ayın en dikkar çekici ürünü benim için en tepede gördüğünüz sprey formunda ki şişe oldu.Daha önce duymadığım ve görmediğim bir markaydı o yüzden kutuyu açar açmaz önce deodorant zannederek ona yöneldim ama o bir cilt bakım kremi :) Şimdilik fazla detay vermiyorum markayı iyice araştırıp ürününe kullanıp size detaylı bir yazı yazacağım beklemede kalın :) 


Sevgiler 

8 yorum:

  1. ben bu ayki kutuyu çok sevdim. bana değişik olarak No7 body polish geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok sevdim kullanışlı ürünler gelmiş ..evet no7 body polish ve oje renginde farklılık var bazı kutularda

      Sil
  2. Sprey krem bence çok kötü kokuyo nemlendirmesi fena diil gibi ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki orjinal ve pratik bir ürün olmasına rağmen çok kötü kokuyor :(

      Sil
  3. Kutu fena görünmüyor üyeliğimi yeniden aktif etsem mi diye düşündüm :) Özellikle de ojeyi pek sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay güzel bir kutu olmuş ..her ay birbirini tutmasa da yinede seviyorum ürünleri :) Tekrar açtırın bence güzel oluyor :)

      Sil
  4. Kutuyu çok sevdim her ne kadar cilt yapıma uymasalar da en azından aboneliğin hakkını vermişler bu ay :) Ama tek üzüntüm bazılarına çıkmış, bana niye nuxe çıkmadıı :(
    Şaka bir yana güle güle kullan ürünleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ne yazık ki bazen kutularda 1 kaç üründe farklılık oluyor ama nuxe ürünleri şu zamana kadar kutularda en çok bulunan markalardan :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...