16 Aralık 2013 Pazartesi

YENİ YILA HAZIR MISINIZ ? #yeniyılahazırım

Herkese güzel günler

2 hafta sonra bazılarımız için güzel,bazılarımız için berbat ama bir şekilde geçen 2013 yılını uğurlayacağız.
Bu sene için benim söyleyecek pek bir şeyim yok sağlıklı,rutin bir yıl geçirdim daha ne olsun di mi ?
İlginç birşey yaşadın mı derseniz ? Tüm yakın arkadaşlarımın bu sene evlenmesi veya nişanlanması ve bu sayede benim geçtiğimiz mart ayından eylül sonuna kadar her hafta bir organizasyona katılmış olmam diyebilirim herhalde :)

2013 yılını uğurlarken her sene pek adetim olmayan ama çok beğendiğim çam ağaçlarından bende aldım ve salonun bir köşesine kondurdum.

Sizde evinizde süslediğiniz veya sağda solda görüpte çok beğendiğiniz çam ağaçlarını ya da yılbaşı süslerini twitterda #yeniyılahazırım etiketiyle benide tagleyerek paylaşmak istermisiniz ? ee haydi o zaman twittera :)


1,50 cam ağacı Metrogross market : 29,90 tl




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...