1 Ocak 2014 Çarşamba

01.01.2014 !




Her sene aynı çoşku,aynı anlamsız,sevinç,bir çok dilek,yeni umutlar,hayatı sil baştan yaşamak gerek mottolu temenniler ...

Evet 2013ü döve döve uğurlayarak 2014e ''gel canım buyur'' diyerek kapılarımızı açtık ...
Ben son 2 senedir yeni yıllara çok fazla bel bağlamamayı öğrendim çünkü geçtiğimiz yıllarda sırtımdan o kadar bıçaklandım ki belim fazlasıyla büküldü ...

aa ama 2014ün şimdiden hakkını yemeyim 2013 hem tek sayı hem uğursuz 13dü.. amannnn kışttt :)

Ayy nerden girdim buralara herkese iyi yıllar dileyip gidecektim ben yine duygusala bağladım sorry :)

Herkese iyi yıllar diliyorum efendim :) Tabi herşeyden önce sağlık ve huzur diliyorum hem sizlere hemde kendime ..başkada bir dileğim,isteğim yok öyle evrene mesaj falanda gönderemem ben pek bana göre değil :) Sonuçta alnımıza ne yazılmışsa onu yaşıyoruz di mi ?

Şu an otomatik yayınlanan bir post okumaktasınız muhtemelen sabah görürsünüz  :) Sizleri seviyorum ee haydi bakalım herkese iyi yıllar

Elida hoh hoh hoh  ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...