3 Ocak 2014 Cuma

1 YÜZ 4 ÜRÜN !

Herkese güzel günler

Aslında ne zamandır yapmak istediğim ama bir türlü sıra gelmeyen bir yazıyla karşınızdayım bugün.
Herkesin düzenli olarak cilt tipine göre kullanması gereken şeylerin başında kuşkusuz yüz yıkama-temizleme ürünleri geliyor.

Bu ürünleri seçerken yukarıda dediğim gibi cilt tipine uygunluğu çok önemli çünkü yağlı ciltler için uygun olan ürünler kuru ciltleri fazlasıyla kurutup çatlatırken , nem verme amaçlı ürünlerse yağlı ciltleri fazlasıyla zıvanadan çıkartabiliyor.

Aslında uygun kullanımla tüm cilt tiplerine uyabilecek uzunca bir müddettir kullandığım 4 ürünü bugün sizler için anlatıyorum haydi buyurun .


1- Kıehl's ultra facial oil-free cleanser : 

Bu ürünü ilk olarak kiehls mağazasından yaptığım alışverişlerde verilen testerından kullanmıştım sonra çok beğenip orijinal boyunu aldım.
-Adından belli olduğu gibi oil-free yani yağsız bir ürün
-Yapısı kremsi ama bir damlası tüm yüze fazlasıyla yetiyor.
-Uygulamadan sonra kuruluk hissetmiyorsunuz ama burun ve alın bölgesinde bir gerginlik oluyor.
-Makyajı çok iyi çıkartıyor.
-Kokusu yok
-Düzenli kullanımda yağ dengesini düzene sokuyor
-Sadece kendi mağazalarında satılıyor online olarak da alabilirsiniz , tonik ve nemlendirici gibi serinin diğer ürünleriyle kullandığınız zaman daha faydalı oluyor
-Şu an 3.tüpü bitirmek üzereyim ama çok uzunca bir müddet kullanabiliyorsunuz.
-Fiyatı 46 tl


2-Sephora Supreme Cleansing foam :

Uzun zamandır bildiğim fakat yeni kullanmaya başladığım bir ürün.Daha önce kullanmadığım içinde çok pişmanım ayrıca .
-Ürün köpük kıvamında
-Pompalı bir şişesi var ve tek sıkım tüm yüzünüze yetiyor.
-Hafif bir kokusu var ama anlık
-Cildi kurutmuyor
-Ben son 1 aydır kullanıyorum ve çok ilginç bir şekilde cildimde güzelleşme olduğunu söyleyen yorumlar alıyorum ve kullandıktan sonra ki temizlik hissinede bayılıyorum.
-Aslında makyaj temizleme köpüğü olarak geçiyor ama ben rutin cilt bakımım için kullanıyorum bir sakıncası da olmuyor.
-Sephora mağazalarında satılıyor Fiyatı 23 tl civarında


3-Nivea Aqua Sensation

-Bu ürünü duş esnasında yüzümde makyaj varsa kullanıyorum.
-Jel kıvamında ama diğer jel yapılı ürünlere göre daha koyu bu yüzdende etkili bir durulama gerektiriyor.
-İçerisinde minik mavi tanecikler var ama öyle muhteşem bir peeling etkisi vermiyor tabi .
-Makyajı çok iyi bir şekilde kalıntısız çıkarıyor.
-Yağlı ciltlere uygun olarak satılan bu ürünü ne yazık ki kuru ve çok kuru ciltlere tavsiye etmiyorum çünkü cildi çok kurutuyor ben bile her zaman kullanmıyorum bu yüzden ama yaz aylarının neminde yağlı ciltler için çok ideal oluyor.
-Üzerine mutlaka bir nemlendirici sürmenizi tavsiye ediyorum.
-Nivea satan tüm marketlerde bulabilirsiniz.
-Fiyatı 18tl civarında


4-Garnier 3'ü 1 arada 

Bu ürün için gelmiş geçmiş en iyi ve hesaplı cilt temizleme ürünü diyebilirim.Senelerdir kullanıyorum ve şuana kadar 10larca tüp kullanmışımdır herhalde.Her market alışverişinde mutlaka sepete atılan ürünlerimin başında gelir.
Daha önce kullanmayanlar için;
-Bu ürünü özellikle yağlı ciltlere öneriyorum
-3ü1 arada denmesinin sebebi ürünün hem peeling,hem maske hemde yıkama ürünü olarak kullanılması
-Banyo esnasında peeling olarak kullanabilirsiniz.
-Kuru cildinize ince bir tabaka olarak yayarak maske olarak kullanabilirsiniz
-Hafif ıslak cildinize günlük yıkama ürünü olarak kullanabilirsiniz.
Ben genelde peeling olarak kullandığım 3ü1 aradadan çok memnunum ama içerisinde peeling etkisi olduğu için cildi kurutuyor mutlaka nemlendirici kullanın ve haftada 1 ya da en fazla 2 defa peeling amaçlı kullanmaya özen gösterin.
-Eğer sivilceli veya hassas bir cildiniz varsa dikatli kullanmanızı öneririm çünkü sivilceli bölgeye peeling uygulamanın doğru olmadığını söylüyor uzmanlar.
Garnier ürünleri satan tüm marketlerde bulabilirsiniz.Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 15tl civarı


Hem hesaplı hemde kolay ulaşılabilir ürünler olduğu için bu 4 markayıda özellikle yağlı ve karma ciltler için tavsiye ediyorum :)
Sevgiler






6 yorum:

  1. Garnier i kullanıyorum fazla fazla bereketli bir ürün. Yağlı ciltlerde temizlemesi de gayet güzel düzenli kullanımda farkı görüyorsunuz zaten.
    Nivea da zaten tüm ürünleriyle gölümü fethetmiştir. Bu aqua serisi de sevilesi :)
    Temizleyici arayan yağlı ciltler için rehber bir yazı olmuş. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım beğenmene sevdindim :)

      Sil
  2. İşte tam da benlik bir konu... Karma cildim için ben de Garnier 3ü 1 arada kullanıyorum ve bitenler yazımda ilerde yer vereceğim. Kielh's i senin tavsiyenle satın alacağım sanırım. Küçük bir parçanın tüz yüze yettiği düşünüldüğünde 150 ml baya uzun ömürlü olacak gibi. Öyleyse fiyatı da bir hayli iyi. Teşekkürler Elida'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olduysa ne mutlu bana :) bu 4 ürünüde deneyimlerime dayanarak canı gönülden tavsiye ediyorum tabi düzenli kullanım sonucu işe yaradığınıda unutmamak lazım :)

      Sil
  3. Garnier'i uzunca bir süre kullandım fiyatına göre oldukça etkili bir ürün. Nivea'nın bu ürününe ısınamadım ne yazık ki yüzümü yıkadıktan sonra sanki yeterince durulayamıyormuşum gibi bir his bırakıyor sürekli :/ Şuan Vichy Normaderm serisini kullanıyorum.. Bursa'da Sephora olmadığı için onu deneyemicem, Kiehl's ürünü ise oldukça dikkatimi çekti Kiehl's ürünlerine bayılan biri olarak.. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea konusunda size hak veriyorum ..kıvamı çok yoğun bir jel olduğu için fazlasıyla durulama gerektiriyor ama yoğun makyajları güzel çıkartıyor.Vichy ürünlerinide ben çok merak ediyorum ama bir türlü kullanmak kısmet olmadı.
      Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için asıl ben teşekkür ederim
      sevgiler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...