7 Ocak 2014 Salı

3 MASKARA !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

2013 son demlerinde ''maskara sürmenin püf noktaları'' adlı bir post yayınlamıştım ki sağolun baya beğenilmiş.Ben tabi ki uzman değilim ama bayansal mevzularda araştırmayı ve uzman dediğimiz kişileri takip etmeyi ee üzerine de deneme yanılma yöntemiyle keşifler yapmayı pek bir severim o yazıda bu özelliklerimin eseri yani aman yanlış anlaşılmasın  :)

O yazıda kendi kullandığım 3 maskaradan bahsetmiş ve detaylı bir yazı hazırlayacağımı söylemiştim bu yüzdende arayı pek açmak istemedim.




1-MAC İN EXTREME DİMENSİON LASH :


Bu maskarayı şu zamana kadar nasıl keşfetmediğime şaşırdım açıkçası.Yazın bir düğün organizasyonu için makyaj yaprırken kullandıklarında hayran kalmıştım ama o dönemde ne yazık ki mac in uzunca bir süredir piyasaya çıkarmadığını öğrenmiştim ki sesimi duymuşlar 1 ay sonra bir koleksiyonun parçası olarak geri geldi.

-Fırçası ve ambalajı yukarıda gördüğünüz gibi
-Normalde plastik fırçaları sevmem ama bu üründe bu konu pek umurumda olmadı.
-Kalın ve tombik fırça takıntımı kıran bir maskara oldu kendileri ama yinede fırçası çok ince değil tabi ki.
-Dolgunluk vermesi ve simsiyah bir görüntü vermesi benim en çok hoşuma giden özelliklerinden çünkü ben siyah makyaj delisiyim bu yüzdende bu ürünü günlük değilde daha özenli ve abiye makyajlarım da kullanıyorum.
-Sürümü,kuruması gayet normal.
-Çıkarması biraz zor geliyor bana ama öyle abartı bir bulaşması falan yok . Bioderma H2o suyu iki pamuğa döküp gözlerimin üzerinde bekletiyorum,yumuşatıyorum ve temizliyorum.
-Diğer mac maskalarında yaşadığım gün sonunda gözümde batma ve yanma yapma olayını bu üründe yaşamadım ki bu benim için çok önemliydi.


2-LANCOME HYPNOSE DRAMA :




Şu zamana kadar lancome un hypnose serisin tüm maskaralarını kullanmıştım fakat bir türlü dramayı kullanmaya fırsatım olmamıştı .Tesadüf elime geçen Alber Elbaz tasarım şişesiyle deneme fırsatı  bulduğum Drama benim günlük olarak kullandığım favori maskaralarımdandır.Bu tasarım koleksiyon ürünleri mağazalarda satışta ama bulamazsanız üzülmeyin çünkü sadece ambalaj farkı var içerik olarak bir değişiklik yok.

-Kıvrımlı ve tombik fırçasıyla benim için ideal görüntüyü sağlıyor.
-Tabi kide ilk katta değil ama 2. hatta sabırlıysanız 3 kat sürümlerde çok güzel bir görüntü elde ediyorsunuz.
-Mac kadar simsiyah değil o yüzden daha günlük makyajlarda da rahatça kullanılıyor.
-Ben tek tek ayırma yapan maskaraları pek sevmem ama hem ayırıp hemde dolgunlaştırdığı için kirpikleriniz tel tel durmuyor.
-Çıkarması çok kolay tek silmede çok rahatlıkla kalıntısız çıkartabiliyorum sırf bu yüzden eve geç geldiğimde üşengeçlik yapmayım pratik bir şekilde gözümü temizleyim dediğim günlerin sabahında özellikle bu ürünü kullanıyorum :)


3-BENEFİT THEY'RE REAL :


Benefitin meşhur ürünlerinden biri olan bu maskara özellikle blog dünyası tarafından fazlaca sevildi ve tanıtıldı.Alsam mı almasam mı ? diye kararsız kaldığım günlerin birinde benefitten aldığım bir set içinden çıktı şansıma .

-Yapılarını biraz hypnose dramaya benzettim o yüzdende ilk izlenimlerim olumlu yöndeydi.
-Verdiği görüntü ve ideal dolgunluğu seviyorum.
-Yine bence günlük kullanabilecek maskaralardan
-Fırçası plastik ve nedense oldukça batıyor gözüme ben dahil bu konudan herkes oldukça şikayetçi.
-Uygulama esnasında da mutlaka bulaşma yaşıyorum :(
-Diğer bu tarz ürünlere göre fırçasının ucunda alt kirpiklere uygulama yapmak için tabiri caizse dikenli bir bölge var ve gerçekten o alanla alt kirpiklere sürdüğünüz zaman süper bir görüntü oluyor.
-Yani bu ürün bence alt kirpikler için ideal bir ürün
-Bazen 2 farklı maskarayı özelliklerine göre karıştırıp sürebiliyorum .

Bilmeyenler ve daha önce duymayanlar için benefit markası sadece sephoralarda satılıyor , bilgilerinize.


Benim şu sıralar kullandığım maskalar bunlar ama yakın zamanda oldukça merak ettiğim ve denemeyi istediğim marka ise;Loreal

Takipte kalın :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...