21 Ocak 2014 Salı

AVON ALIŞVERİŞİ !

Herkese bahar taklidi yapan bir kış sabahından günaydınlar :)
Avon markasını çok uzun senelerden beri bilirim tıpkı Oriflame markası gibi avonda sadece müşteri temsilcileri üzerinden üzünlerini satan ve bir çok bayana iş kapısı açmış bir markadır.

Son zamanlar da oldukça popüler olan markanın bir çok ürününü çok beğenmeme rağmen mağaza satışları olmadığı için almayı ertelemiştim çünkü bir dönem sağda solda mutlaka avon satışı yapan tanıdıklara rastlasam da nedense hiç kimseye ulaşamaz oldum ve sesimi twitterdan duyurmaya çalışırken sevgili Sihirli Mavi bloğunun sahibesi İlknur Hanım çağrıma ses verdi ve kendisinden istediğim avon ürünlerini alabileceğimi söyledi.Gerekli detay yazışmalarını yaptıktan sonra 1 haftadan kısa bir sürede ürünlerim geldi ,kendisine buradan tekrar teşekkür ediyorum sizler huzurunda :)


Gelelim aldığım ürünlere; Öncelikle katoloğu talan ettim çünkü hatrı sayılır bir indirim vardı bu durumda 1-2 parça birşey alacakken diğer ürünleride denememe vesile oldu.


1-Avon saten seri rujlardan Ripe Papaya no : 18538 normalde kullandığım bir ruj ama annemde çok beğendiği için bir tane daha sipariş vermek istedim .Aslında tam bir yaz rengi ama ben genelde simsiyah giiyinmeyi sevdiğim için solgun görünmemek adına kımızı rujlar dışında kullanabileceğim turuncu-mercan renkte bir ruj .Buradan rujun rengini görebilirsiniz 

2-Always on point eyeliner : Aslında hiç aklımda yoktu bu tarz bir şey almak ama gümüş rengi olduğunu görünce denemek istedim .Kalem formunda bir ürün kullandıktan sonra detaylı bir yazı yazacağım.

3-Avon super shock göz kalemi : Ne zamandır herkesin öve öve bitiremediği simsiyah  bir göz kalemi , gerçekten de tüm övgüleri hakettiği için kahve rengini almadığım için pişman oldum .

4-Kirpik kıvırma aleti : herkes maskara kullanımı öncesi mutlaka kirpiklerimizi bu veya bu tarz aletlerle kıvırmamızı öneriyor ama benim gözümden tikim olduğu için gözlerimi kırpmaktan kirpiklerimi hizalayıp bir türlü arasına sokamıyordum bu yüzdende hiç almadım ama fiyatını uygun görünce denemek istedim 

5-Parfüm testerları : Siparişim dışında gelen bir jest oldu tabi tek jest bunlar değildi ilerleyen satırlara buyurun :) 
6-Tırnak dekorasyon fırçası : hep özendiğim fakat başarılı olamadığım bir alandır tırnak süslemesi sürdüğümüz ojenin üzerine özellikle kendi çizerek şekiller yapan insanlarda ki ayrı bir beceri bence , bende bu özentim sonucu bir şeyler yaparım belki diye bu fırçayı aldım fakat daha denemek fırsat olmadı .

7-İdeal Fawless stick kapatıcı : Çantalarımda veya her zaman elimin altında dursun istediğim bir pratik bir kapatıcı arıyordum . kapatıcılığı falan çok önemli değil sadece yüzde düzgün bir duruş sağlasın yeter bu üründe hesaplı olması açısından denemek istediğim grubun arasına girdi detaylar yakında sizlerle 

8-foot works ayak losyonu da gelen jestlerden biri tekrar tekrar teşekkürler :) 


Ve yine jestlerden biri bu çanta oldu o akdar ihtiyacım vardı ki orta boy tertemiz bir makyaj çantasına :) Bu çantaya günlük her zaman kullandığım ürünleri ayrıcağım çünkü ne yazık ki ben evde makyaj yapamıyorum ve arabada sürekli çantayla geziyorum ıvız zıvır o kadar birikti ki diğerine bu bana oldukça yardımcı olacak :) 
Teşekkürler Avon , teşekkürler İlknur Hanım :) 





1 yorum:

  1. Super Shock ve Always on point gayet güzel kalemler.Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...