23 Ocak 2014 Perşembe

AVON İDEAL FLAWLESS STİK KAPATICI !

Herkese güzel günler

Hafta başında Avon'dan yaptığım ve araştırmadan rastgele seçtiğim ürünlerden bahsetmiştim size.
Geldiği günden beri kullandığım,çok fazla beklenti içerisi de girmeyerek.çantamda dursun,işimi görsün dediğim kapatıcıyı sizlerle tanıştırmanın vakti geldi bence.



Avon İdeal flawless serisinin ince uzun,stik şeklinde ki kapatıcısı.
*İlk olarak ambalaj konusunda benden geçer not aldı çünkü ince ve küçük görünmesine rağmen içerisinde ki ürün miktarı oldukça fazla ve dış görünüş olarak simsiyah ve şık :)


*Ben normalde online alışveriş sistemlerinden daha önce kullanmadıysam ve kodunu bilmiyorsam kapatıcı ve fondöten almam ama bu sefer zincirlerimi kırdım :) 3 renk içerisinden ''fair'' rengini tercih ettim beyaz tenliler için en uygunu bu renkti.

*Fair rengi bana göre pembe alt tonlu bir renk sizde resimlerde bunu fark edeceksiniz zaten ama ürünün fair dışında ki bir üst renginin sarı alt tonlu olduğu söyleniyor.


*Ürün bana göre yağsız bir yapıda ama oldukça kalın , elime denediğimde kolayca dağıtsam da göz altımda dağıtırken biraz zorlandım bu yüzdende bu ürünü uygulamadan önce göz altlarınızı iyice nemlendirdiğinizden emin olun.

*Kapatıcılığı beklenilenden daha başarılı fakat ben bu ürünün göz altlarından çok yüzde ki noktasal kusurlar kapatmak amaçlı kullanılmasında daha başarılı olacağını düşünüyorum,fondöten vb. cilt ürünleri altında sırıtmıyor.

 (Kapatıcılığını damarlara bakarak anlayabilirsiniz )

*Gizlemek istediğiniz bir sivilcenin üzerine ürünü sürüp tampon hareketlerde yayabilirsiniz.

*Ben indirimden 10tl ye aldım normal fiyatı 20tl civarı bence bu fiyat için bu performans oldukça başarılı denemenizi tavsiye ederim.

Mutlu günler :)

3 yorum:

  1. Ben bu urunu yazin kullandim, ve bitirmeden cope gitti. Goz altlarimda kullandim ama o kadar yogun ki ne parmakla ne de fircayla dagitabildim. Sivilce ustune surunceyse aciyor dagitirken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altları için bende uygun bulmadım ne yazık ki ama yüzümde çıkan sivilcelerin üzerine çok fazla dağıtmadan kullandığımda kapatıcılığı iyi olduğu için memnun kaldım ama dediğiniz gii göz altlarına dağıtılması oldukça zor ne yazık ki :S
      Sevgiler

      Sil
  2. bu avon stik kapatıcı nasıl,nereye ve fondetenden sonra mı kullanılıyo ? bu üründen memnun kaldınızmı ?

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...