15 Ocak 2014 Çarşamba

BAZ ÜRÜNLERİ !

Herkese merhabalar
Makyaj konusunda hep yüzeysel uyguladığımız ürünlerin kalıcılığından bahsediyoruz ama son zamanlarda özellikle ten ve göz makyajlarımızın kalıcığını arttıran , hatta rengini bile canlı tutan bazların asıl kahramanlar olduğunu unutmamak lazım.

Ben ten makyajım için zaman zaman ilk aşama olan baz sürme bölümünü unutsam da göz kapaklarımın gün içinde yağlanmasından dolayı düzenli olarak far bazı kullanırım. Bu alanlarda kullandığım bazları da sizinle paylaşmak istedim ee haydi buyurun.


The balm Time Balm 
Yukarıda görmüş olduğunuz mercan renkli tüp tüm yüz için makyaj öncesi baz kremdir.
Yapısı renksizdir ve sürdüğünüz anda kaybolur 
kadife bir dokunuş sağladığı için makyajınzı daha pürüzsüz şekilde yapmanızı sağlar 
Aslında sürüldükten sonra bir müddet beklemeniz öneriliyor ama mat bir yapısı olduğu için ben bu konuya pek dikkat etmiyorum.
Aklınıza gelebilecek her markanın bu tarz baz ürünleri var , hatta bazı kullanıcılar bu markanın bu ürününün pek işe yaramadığını söylemiş ama ben genel olarak çok memnunum işimi görüyor.
The balm markası sadece gratis mağazalarında satılıyor.

Benefit porefossional 
Time balma göre daha renkli bir ürün ama cilt renklerine göre farklılık göstermiyor.
Ayrıca bu ürünün en büyük özelliklerinden biride gözenekleri küçük göstermesi.
Ben tüm yüzümden çok özellikle burnuma,yanaklarıma ve alın bölgeme uyguluyorum çünkü hem gözeneklerin en açık bölgeler orası hemde en çabuk yağlanan alanlar o kısımlar.
Ürünü makyaj altına uygulamayı unutsanız bile sorun olmuyor çünkü bu ürün makyaj üzerinde uygulanıyor.
Daha önce tam boyunu bitirdiğim bu ürün tesadüfen aldığım bir set içerisinden de çıktı az miktarda kullanıldığı için uzunca bir müddet işimi görüyor.
Yine severek kullandığım baz ürünlerimden bir tanesi .
Sadece sephora mağazalarında satılıyor.

The balm put a lid on it 
Herkesin yana yakıla urban decay far bazı arayıp bulamadığı dönemlerde ortaya çıkan çok başarılı far bazlarından bir tanesi hatta teki diyebilirim.
Göz makyajınızı yapmadan önce az bir miktar göz kapaklarınıza yediriyorsunuz 1 saniye sonra kuruyor .
Özellikle göz kapakları yağlananlardansanız göz makyajı yapmadığınız zaman bile kulanmanızı tavsiye ediyorum keşke aynı yapıda bir cilt bazıda olsa o denli başarılı çünkü.
Gratis mağazalarında satılıyor ama ben bulmakta epey zorlandım çünkü en popüler ürünlerinden bir tanesi hatta bulursam stok yapacağım .
Bazen elimde kalan fazla ürünü göz altlarıma da sürdüğüm oluyor kapatıcımı tutması için her hangi bir zararı yok bence çoğu kişinin bu şekilde kullandığını duymuştum çünkü .

Sizin kullandığınız ve gerçekten etkili olduğunu düşündüğünüz bazlar nelerdir ?

Sevgiler 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...