13 Ocak 2014 Pazartesi

ÇANTAMDA NE VAR ?

Herkese güzel günler, iyi haftalar.
Geçen yazılarımın birinde büyük çantalardan çok sıkıldığımı söylemiştim çünkü ne kadar büyük çanta o kadar fazla ıvır zıvır demek hatta iş öyle bir hal alıyor ki yanınızda gezenler size pazar arabası muamelesi yapıyor ve sürekli ''senin çantan büyük ,şunu içine atsana'' vb görevler veriyorlar:)

Tabi ki şaka bir yana büyük ve ağır çantaların ne yazık ki sırt ve boyun sağlığı için en tehlikeli durumlar olduğunu da hatırlatmak lazım bence.


Konuyu toparlamak gerekirse ben bu sıralar portföy dediğimiz türden çantalar kullanıyorum ve  bu sayede çanta yükümü de hafifletmiş oluyorum.Bu tarz çantaların içine ne konur veya ben ne koyuyorum sizinle paylaşmak istedim  ee haydi buyurun :)

Çanta küçük olunca içerisinde ki şeyleri de genelde yassı olarak seçiyorum 
Cüzdan,selpak,anahtar,tarak,toka,lip balm,rujlar ve sephora minik makyaj paleti - fırça 

Özellikle yukarıda görmüş olduğunuz pembe selpaktan dolayı baya komik olaylar yaşadım.boyutu ve rengi itibariyle meşhur marka kadın pedlerinden birine benzediği için kalabalık bir ortamda çantamdan çıkardığımda baya şoka girip hayırdır diyenler oluyor ama kendisi 12li paketlerde çok hesaplı olan watsons selpak canlarım don't panic :)  Anahtar ve cüzdanı anlatmayım isterseniz ama nereden aldığımı merak edenler için 
Cüzdan : Vakko - Anahtarlık : Bilstore 

Gelelim kozmetik ürünlerine ...Belirli dönemlerde bazı rujlara takmış durumda oluyorum bu sıralarda favori rujlarım avon ve nars biri pembe biri kırmızı olduğu için her hangi bir durumda gideceğim yere göre konsept değişikliği yapabiliyorum yüzümde :) 

Şu yaşıma kadar hiç bir zaman taraksız ve yedek lastik tokasız çıkmadım dışarı , saçım toplu olduğu zamanlar pek gerekmese de açık olduğu zamanlar hava koşullarına göre karışabilir düşüncesiyle yanımda mutlaka tarak taşırım cüzdanımı unuturum tarağımı unutmam :) 

ve çantamın demir başlarından  sephora kit ve fırça ..aslında her zaman büyük çanta taşıdığım için aldığım bir kalem kutuyu bu malzemeler için makyaj çantası yapmıştım dağılmasınlar çanta içinde diye ama çanta küçük olunca bu pek mümkün olmuyor.

Bu kiti sephora doğum günümde hediye etmişti o kadar hayra geçti ki özellikle allığının rengi ve kalıcılığından dolayı bu sıralar favori ürünlerimden ayrıca içerisinde ki far ve rujlarda acil durumlarda kurtarıcı olabiliyor.Tek eksisi içerisinde fırçası olmadığı için bazen elimden yardım alabiliyorum ama çoğunlukla kullandığım allık için yukarıda gördüğünüz emektar dior fırçamı kullanıyorum :)

Ürünün üzerinde ki dağınıklık için kusura bakmayın normalde bu kadar pis bir insan değilim tabi ki ama hayatımda gördüğüm en çok tozutan allık budur herhalde :) dokunmanızla bu hale gelebiliyor palet 

Bu tarz pratik bir palet istiyorsanız sephoralarda satışta olduğunu biliyorum hatta içeriklerine göre boyutları değişebiliyor :) 

Sevgiler 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...