16 Ocak 2014 Perşembe

CLARİSONİC MİA 2 CİLT TEMİZLEME CİHAZI YORUMLARIM !

Herkese güzel günler
Evet aldığım günden beri her gün sabah akşam düzenli olarak kullandığım meşhur cilt temizleme cihazı clarisonic hakkında net yorumlarımı paylaşmak istedim bugün sizinle. Ürün hakkında ki genel bilgilere bu yazımdan ulaşabilirsiniz


Ben ki yapı itibariyle bu tarz sistematik durumlardan bir müddet sonra üşenen bir insan olmama rağmen mutlaka hiç aksatmadan cildimi bu cihazla temizliyorum ve emin olun bir müddetten sonra elle temizlemek daha zahmetli geliyor.

Gelelim daha almayanlar veya almak isteyip de kararsız kalanlar için yorumlarıma ;

-Cihazın içerisinden çıkan yıkama jelini hiç kullanmadım ve aynı gün aldığım sephora köpük yıkama jeli bu cihazla birlikte benim işimi fazlasıyla görüyor.

-Gözenek ve yağlanma problemi yaşayan cildimde 1 aylık kullanım sonucunda gözeneklerimin görünümünde küçülme ve yağlanma konusunda da dengelenme yaşandı.

-Yazın güneşten ve solaryumdan oluşan cillerim tamamiyle geçti  bu durumun tabi ki bu cihazla çok fazla ilgisi olmayabilir ama yinede bu cihazla temizlik yaptıktan sonra inanılmaz aydınlık ve temiz bir cilde kavuşuyorsunuz.

-3 ayda bir cihaz başlığının değiştirilmesi gerektiği söyleniyor.1 ay boyunca her gün sabah akşam kullandığımı düşündüğümde şu an ki hala yeni duran görünümden dolayı 3 aylık süre biraz daha aşılabilir bence.



-Ürünün en iyi özelliklerinden biri bence su geçirmemesinden dolayı duş esnasında da kullanılması normalde günlük olarak kullandığım yıkama köpüğümün dışında garnier 3ü1 arada peelingi yüzümde belirli bölgelere yayıp üzerinden clarisonicle geçtiğim zaman tam anlamıyla derinlemesine temizlik yaptığıma inanıyorum .

-Gözle görülür etkilerinden biri ise ; siyah nokta oluşumunu azaltması.Yüzde ki fazla yağı,kiri,makyaj kalıntısını layıkıyla çıkardığı için siyah nokta oluşumunu da güzel bir şekilde azaltıyor.

-Bu cihazla cildimizi temizledikten sonra kullandığımız bakım ürünlerinin daha etkili olacağını duymuşsunuzdur gerçekten de bu durumu fazlasıyla fark ediyorsunuz .

-Bazı arkadaşlar makyajı doğru dürüst çıkarmadığını bu yüzden memnun kalmadıklarını söylemişler ama şunu hatırlatmakta fayda var bu ürün makyaj çıkarma cihazından çok cilt bakım ve temizleme cihazı.Cilt temizliği demekte sadece yüzümüzde ki makyajı çıkarmak değildir hiç makyaj yapmadığınız bir günün sonunda pamuğa bir miktar tonik veya H20 su dökerek cildinizi 1 tur silin ve pamukta ki kir görünümünü seyredin dediğimi daha iyi anlayacaksınız :)

Hiç aklımda yokken , aman ne gerek var derken aldığım bu ürün şu sıralar vazgeçilmezim olmuş durumda,boyutunun ideal olması da gideceği tatillerde de yanımda rahat taşımamı sağlayacak.

Benim için dürüst olarak söyleyebilirim ki hiç bir eksi yanı yok oldukça kullanışlı ve ben kendisinden oldukça memnunum.

Sevgiler ..






8 yorum:

  1. Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Ama şu ana kadar hiç sorun yaşamadım. Cildim aydınlık ve tertemiz oluyor. Her gün kullanıyorum. Gerçekten iyki almışım dedirtiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dışımda seven olmasına sevindim valla :) bazıları hiç beğenmemiş ama nedense ben çok memnun kaldım ..sanırım fiyatı biraz yüksek olunca çok fazla şey bekliyoruz :)

      Sil
  2. Ah böyle yazılar gördükçe alasım geliyor benimde :) Tedavim bitsin bir delilik yapıp alablirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canı gönülden tavsiye ederim

      Sil
  3. cildim kuru ve aşırı hassas o nedenle çekiniyorum bu ürünü kullanmaya. Ben bu zamana kadar kötü yorumuna rastlamadım okuduğum bloglarda aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ciltlerde nasıl bir tepki verir bende bilemedim şu an ama yanlış hatırlamıyorsam yumuşaklıklarına göre farklı başlık seçenekleri var belki daha yumuşak olanı daha ideal olabilir ama birazda kullanılan yıkama jeliyle alakalı bir durum ve tabi cihazı kullandıktan sonra nemlendirici sürmek şart

      Sil
  4. ben kız arkadaşıma hediye alıcam ama nerden temin edebilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Tüm sephora mağazalarında bulmanız mümkün hatta farklı renkleride var tavsiye ederim
      Sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...