9 Ocak 2014 Perşembe

CND ''SOLAR OİL'' TIRNAK YAĞI !

Herkese günaydınlar

Kısa bir zamandır kullandığım ve uzun zamandır bildiğim bir ürünü nasıl olur da size anlatmadım diye kızdım kendime dün :)

Hayatım boyunca manikür yaptırmayan bir insan olarak ..evet yanlış duymadınız ben hiç manikür yaptırmıyorum lise dönemlerimde bir özenmeyle o işin içine giriyordum ki işinin ehli uzmanlar tarafından durduruldum.Hiç manikür yaptırmadığım için tırnak etlerim ''koparrr beniii , kes beniiiii '' moduna hiç alışmadı o yüzdende zaman zaman ellerimde oluşan kuruluklar için kullandığım kremleri şöyle bir yalandan tırnak etlerime de sürüyorum işim görülüyor :)

Son zamanlarda kırmızı - bordo ojelerden ve onların tırtıklanan,her fırsatta soyulmaya meraklı uçlarından fazlasıyla sıkıldığım için dönem dönem yaptırdığım kalıcı oje uygulamasını yaptırmaya gittiğimde birazdan anlatacağım yağı tavsiye ettiler.Kalıcı uygulama yaptıranlar bilir bütün işlem tamamlanınca en son parlak ve bakımlı görülmesi için tırnak etlerine bir yağ sürülür hadi şu buram buram acı badem kokan işte anlatmak istediğimde o meşhur yağ :)


-Solar oil yukarıda gördüğünüz gibi klasik bir oje şişesinde ve pratik kullanımda .
-Günlük olarak kullanılmasında bir sakınca görülmüyor 
-Düzenli kullanıldığında tırnak etlerinde fark edilir bir yumuşama oluyor.
-Tırnak etlerinize,kenarlarıza ürünü sürdükten sonra tırnak etlerinizi ovalamanız gerekiyor çünkü bu yağ hafif uçucu bir yağ ve bu yüzdende  uygulamanız bittikten sonra elleriniz vıcık vıcık olmuyor bence bu büyük bir artı.

-Özellikle hiç manikür yaptırmayan ama sabun,el deterjanı vb. kimyasal içerikli ürünler sayesinde etleri sertleşen bayanlar hatta beyler içinde tavsiye ediyorum..

-Şimdiden uyarıyım kokusu biraz keskin yani buram buram acı badem kokuyor ama öyle çok kalıcı değil kısa bir müddet sonra uçup gidiyor ama ilk kullanımda burnunuzu şişeye dayayıp koklarsanız muhtemelen sevmeyebilirsiniz o yüzden aranıza mutlaka bir mesafe koyun :)) 



Bu ve diğer cnd ürünlerini Tırnakçı,Pronail mağazalarından ya da online olarak kozmetikpro.com dan temin edebilirsiniz. 

Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...