30 Ocak 2014 Perşembe

FAVORİ ESSİE OJELER !

Herkese merhabalar
Bu sıralar essie ojelerin kıvamı,kalıcılığı ve renkleri hakkında bir çok soru aldım.Bende bu sorulara toptan cevap vermek adına az ve öze essie koleksiyonumda ki oje renklerini size tanıtmak istedim.

Genel olarak essie markasından bahsetmek istiyorum öncelikle ; bir kaç sene önce sadece bellirli mağazalarda ya da kuaförlerde satılan essie ojelere ulaşmak oldukça zordu çünkü semtleredeki mağazaların taleplerine göre hiç ulaşamadığımız renkleri oluyordu fakat geçen sene loreal çatısı altına giren essie ürünlerini boynerlerde ki standlardan , boyner online sistemden ya da bir çok online alışveriş sitesinden bulmanız mümkün.

Ben genel olarak ojeye o kadar para verilmez görüşünü yıllarca savunmuş olsam da bazen fiyat-kalite grafiği doğru orantıda ilerliyor tabi bunu anlamamda son zamanlarda kullandığım hesaplı ojelerin çoğunun bayat yada kapağının kırık çıkması ve çoğunlukla 1 günde solmasının etkileri
de oldukça büyük.

Gelelim essie ojelerime ve renklerine :)


1- OVER THE EDGE : Koleksiyonuma bu sıralar katılan yeni bir üye uzaktan bakıldığında acaba lacivert mi dedirtse de siyah tonlu gri bir oje,içerisinde rahatsız etmeyen bir metallik barındırıyor 1 katı yeterli olsa da renk netliği ve kalıcılığı için 2 kat sürmenizi tavsiye ederim.


2-SEW PSYCHED : Zaman zaman sürmeye cesaret edemesem de özellikle sonbahar aylarında yeşil ojelere karşı ayrı bir sempatim oluyor.bu da o dönemde aldığım renklerden biri rengi aynı şişede ki gibi ,ışıltısınız ve net bir duruşu var.

3-TROPHY WİFE : essie koleksiyonlarının iddialı renklerinden biri .yazın metalik , yanar dönerli ojelere taktığım bir dönemde almıştım ama bu kış sürmeye pek cesaret edemedim ama yinede klasik renk ojelerden sıkıldığımda giydiğim kombinlere uydurduğum bir oje.Bu tarz renkleri sevmiyorsanız , bu tonuda sevmeniz zor olacaktır,özellikle kısa tırnaklarla kullanmanızı tavsiye ediyorum :) 


4-SKİRTİNG THE İSSUE : Çok güzel bir bordo ..bu oje için hayatımın rengi diyebilirim çünkü ben kahve tonlu bordolardan çok pembe ve kırmızı tonlu bordoları çok severim ve tam istediğim rengi bulabilme açısından bu oje çok başarılı , sürdüğüm zaman mutlaka soran oluyor tavsiye ederim .

5-MASTER PLAN : Gri ve mantar rengi dediğimiz bir tondan oluşan bu renk son zamanlarda ki favorim.Kırmızı ojelerden sıkılıp düz ve iddiasız bir şey sürmek istediğimde elim mutlaka bu ojeye gidiyor.

6-SUGAR DADDY : Hayatım boyunca french dışında kullandığım en açık ojedir.Özellikle kırmızı ojelerden tırnaklarım sararmaya başladığında hem hava aldırmak hemde temiz bir görüntü sağlamak için aldığım pembe tonlu , beyazımsı bir oje ayrıca french uygulamalarında da gayet başarılı .Fazlasıyla kullandığım şişenin boşluğundan belli oluyordur sanırım.


7-TURNİNG HEADS RED : Bildiğiniz klasik bir kırmızı , bu ojeyi tercih etme sebebim diğer kullandığım markalar gibi akşam sürdüğüm ojenin sabah renginin matlaşıp solmaması , ben silene kadar ilk sürdüğüm renginde kalıyor , gayet kalıcı ama yinede ton olarak süper .


8-JAG-U-ARE : Muhtemelen adını gıcır gıcır metal kırmızı bir jaguare dan alan bu oje gerçektende adının hakkını veriyor.Normal zamanda metalik kırmızı oje biraz avam bir görüntü versede tırnaklarda azıcık hareket istediğimiz zaman kullanabileceğimiz iddiası az kırmızı metal bir oje .

9-TOO TOO HOT : Şu an resimde olmayan ne yazık ki fotoğraflamayı unuttuğum yeni bir renk.Kırmızı,turuncu,nar çiçeği tonlarında özellikle beyaz tenlilere çok yakıştırdığım bir renk denk gelirseniz denemenizi tavsiye ederim .

Genellikle canlı görseller kullanmaya çalışsam da kendi uygulamalarım içerisinde ne yazık ki bazı renkleri bulamadım .
Sevgiler ..





2 yorum:

  1. ı love bordoooooooo yanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah o gönüllerin favorisi zaten hepsi bir yana o bir yana :))

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...