31 Ocak 2014 Cuma

HE HE CUMA HE !

Herkese günaydın :) 
Şu an bu satırları gözümden uyku damlayarak yazıyorum çünkü önceki günlerde zamanlayıcıya yeni yazı ayarlamamıştım ve ayarlayamadığım gibi cumanın da böyle çabuk geleceğini hiç tahmin etmezdim inanın salı gününden sonrasını hatırlamıyorum , hangi diziyi seyrettim bu hafta ne yaptım  ? sormayın cevaplayamam o kadar vahim durum :) 
Alt üst uyku düzenimle bugün sizden müsaade istiyoruz :) 
he sanmayın ki yayınla tuşuna bastıktan sonra gidip yatacağım hayır ne yazık ki şu an iş yerinde,çay saatinde kendime gelmek için kahve yudumluyorum hüp hüp :) sıfır makyaj , makyajı kamufle eden fönlü saçlar 
( allahtan yani ) ve etrafımda bir sürü peçete ( sanırım grip oluyorum )  zombi gibi oturuyorum :) Birazdan makyaj çantamı alıp tek kişilik olan tuvaleti dakikalarca kilitleyeceğim ve bu gerilim içerisinde saçma sapan bir makyaj yapacağım kıh kıh kıh :) 
ee o zaman yeni haftada yeni yazılarla görüşmek üzere 
takipte kalın 
Mutlu hafta sonları herkese :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...