27 Ocak 2014 Pazartesi

LOOK BY BİPA LİP GLOSS !

Herkese tekrar merhabalar
Bugün ne yazık ki ülkemizde olmayan ama yurt dışında yaşayanların ya da yurt dışına çıkacakların kolaylıkla edinebileceği bir dudak ürününden bahsetmek istiyorum size.


Look By bipa ..benim daha önce ambalajlarına aşina olsam da duymadığım ve hiç bir ürününü kullanmadığım bir markaydı tabi bu durumun yukarıda dediğim gibi ülkemiz sınırları içerisinde satışsa olmamasından da kaynaklandığını söyleyebiliriz.

Bana hediye olarak gelen bu ürünü açıkçası kırmızıyı çok sevsem de ilk zamanlarda kullanmaya biraz çekindim çünkü hem kırmızı hem parlak bir ürün açıkçası pek benim tarzım değildi.Ben kırmızı rujları daha çok mat görünümlü kullanmayı sevdiğim için bu ürünü pek yanımda gezdirmiyordum ama bir kaç defa deneme amaçlı uyguladığımda özellikle durdukça oturan renginden dolayı oldukça beğendiğim bir dudak ürünü oldu.


Gelelim ürünün genel özelliklerine ;
Rengi kırmızı ve parlak ama öyle avam bir görüntüsü olmuyor.
Sürdükten sonra sanki biraz pembe tonlu olduğunu daha iyi anlıyorsunuz
Balçık gibi bir kıvamı yok , dudak kenarlarında yapış yapış bir his bırakmıyor.
Kalıcılığı çok iyi değil ama diğer kırmızı rujlara göre çok kolay sürüldüğü için bu konuya çok fazla takılmadım
Fırçası klasik lip gloss fırçası görünümde fakat yassı olduğu için dudak kenarlarındaki kıvrımlı noktalara oldukça kolay ulaşıyor.
ve en güzel yeri kuşkusuz öpücüklü,sade ambalajı :)
Eğer denk gelirseniz günlük olarak yanınızda bulunması açısında almanızı tavsiye ederim ;)






1 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...