20 Ocak 2014 Pazartesi

LOREA'L FALSE LASH WİNGS MASKARA !

Herkese iyi haftalar

Gün geçmesin ki biz bayanlar olarak yeni bir şeyler keşfetmeyelim :) Ben bu konuda biraz geriden geldiğimi itiraf etmeliyim aslında çünkü her ne kadar birazdan tanıtacağım ürünü yepyeni diye bana aldırmaya çalışan satış danışmanına kanmış olsam da eve gelip kısa bir araştırma yaptığımda öyle çokta yeni bir ürün olmadığını fark ettim :)


Loreal false lash wings maskaradan bahsediyorum.Tesadüfen boynerde dolanırken son zamanlarda herkesin çok beğendiği loreal maskarasının dış ambalaj rengini hatırlamaya çalışırken acaba gri ya da siyahmıydı dememle elime tutuşturulan bir paket oldu.Paket diyorum çünkü  yılbaşı üzeri yapılan kampanyalardan ellerinde kalan bir kutu vardı . İçerisinde 1 adet bu maskaradan ve 1 adette eyeliner var ve fiyat olarak toplamda daha hesaplıya geliyor her tabi eyeliner ihtiyacınız varsa :)



Gelelim genel özelliklerine ;
*Öncelikle bu maskaranın en büyük özelliklerinden biri fırçası normalde alışkın olduğunmuz muntazam yuvarlak fırçaların aksine asimetrik şekillerde tasarlanmış bu durum en ufak kirpiklerimize bile ulaşmasını sağladığı için benden geçer not aldı.

*Fırçası ne yazık ki plastik ama benim için pek önemli değil 
*Rengi net siyah ama yurt dışında bu ürünün renklileri de varmış ama buraya gelir mi bilemem.
*Yapısal olarak çok hafif ve gün sonunda göz kenarlarına topaklanıp,ağırlık yapmıyor ve çok rahat temizleniyor.
*Benim bir rimelden beklediğim yeterli dolgunluğu ve siyahlığı verdi .
*Ben günlük makyajlarım da kullanmak amacıyla aldım ve beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. 
Tavsiye ederim :) 






2 yorum:

  1. L'oreal hem rimelleri hemde eyeliner'ları çok seviyorum drug store ürünler arasında. İhtiyacım olmasa da hemen hemen her çeşidini aldım :) Özellikle super liner diamantissime çok güzel. içimde biraz simler var ve hiç abartılı durmuyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakacağım ona da merak ettim :) simler olması özellikle gece makyajlarında çok hoş durur diye düşünüyorum denemekte fayda var :) teşekkürler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...