10 Ocak 2014 Cuma

#lovewithoutacause by AHU ATAŞEL ÇANTALARI !

Herkese mutlu günler

Bazen size de severek giydiğiniz kıyafetlerinizden veya taktığınız çantalardan aksesuarlardan bıkkınlık geldiği oluyor mu ?

Ben hayatım boyunca hiç küçük çanta kullanamayan bir insan olduğum için son zamanlarda bu konuda bana fazlasıyla daral geldi mesela ..dolapta ki en sevdiğim çantalarımın yüzüne bakmadım ve sadece cüzdan,telefon vb. az ve öz malzeme taşıyabileceğim ufak bir çanta almaya karar verdim kendime çünkü sırt ağrılarım son zamanlarda fazlasıyla azdı bu yüzden elimde tutuyum , yandan asmalı falanda olmasın dedim ve araştırmalarım sonucu love with a cause by Ahu Ataşel'in yeni çanta koleksiyonuyla karşılaştım.



Bu sezon çantalarda hayvansal figürler kullanılmış ve nedense bu tarz baskılar bana her zaman çok şık gelmiştir.

Seçenek fazlasıyla bol olduğu için karar vermekte epey zorlandım ama benden de siyah dışında bir şey beklenemezdi herhalde :)





Yukarıda ki mavi gözlerde favori modellerimden :) hatta o kadar aklım kaldı ki kısa bir zaman sonra onuda himayeme alıp evde besleyebilirim :) 




Lidyana.com aldığım çantanın yanında yılbaşı üzeri hatrı sayılır indim kuponlarına da güvenerek bir de kolye ekledim daha takmak kısmet olmadı ama uzun zamandır almak için istediği modeli bulmam beni çok sevindirdi.



Ayrıca bu çantaları ister günlük kullanabilirsiniz istersenizde şık bir makyaj çantası olarak da değerlendirebilirsiniz sevgiler :) 



2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...