28 Ocak 2014 Salı

NİKE AİR MAX ÇELİŞKİSİ !

Herkese mutlu günler
Son zamanlarda farkettiyseniz kimse bot,çizme giymez oldu özellikle havaların düne kadar yer yer baharı andırmasından dolayı çorap giymeyenleriniz bile çoğunluktaydı.Benimde en sevdiğim kombinler arasında bilekte biten pantolonlar ve altına giyilen spor ayakkabı ya da espadriller olsa da yinede böbreklerimi yolda bırakmaya hiç niyetim yoktu  bu yüzdende sadece beğenmekle yetindim.


Geleli asıl konumuza Ünlü spor ürünleri markası nike'ın son zamanlarda popüler olan spor ayakkabılarına dikkat etmeseniz bile mutlaka bir yerde rastlamışsınızdır.Hem renkleri hemde görünüşleri itibariyle has spor ayyakkabılarının daha kullanışlı hale geldiği Nike air max modelleri o kadar yaygınlaştı ki bırakın spor halleri deri pantolon , over size kabanların altına bile giyiliyor.


Başta yukarıda ki durumu fazlasıyla yadırgasam da son zamanlarda çok hoşuma gitmeye başladı ama yinede tek bir kombin için değil ileriye dönük yatırım yapmak amaçlı iyice bir düşünmek istedim sonuçta bedava almıyorsunuz :)

Siz nike air maxler hakkında ne düşünüyorsunuz , sizce kullanışlı olurlar mı ?
Sevgiler








16 yorum:

  1. Nike air max'ları başta ben de senin gibi günlük kıyafetler ile birlikte daha absürd buluyordum. Ama sonrasında özellikle new balance'lar ile elbiseler,etekler giymeye başlayınca o rahatlığa alışınca neden böyle bir trend olduğunu çooook iyi anladım. Belki de gelmiş geçmiş en rahat şeydi bu. Hem de gerçekten bilekte biten pantolonlar ile şahane duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum elbiselerin altına babet veya bot giymekten o kadar sıkıldım ki bazen supergalarımı bile giydiğim oluyor uygun spor ayakkabılar ok hoş duruyor gerçekten :)

      Sil
  2. modeller süper,Türkiye'de var mı ki bu desenli olanlardan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım renklilerini gördüm bir kaç yerde ama bu desenlilerine denk gelmedim ama çokta araştırma yapmadım daha :)

      Sil
  3. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    https://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için hoşgeldiniz :)

      Sil
  4. Ben bayılıyorum da nereden bulabilirim bilen biri varsa söylesin bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. superstep mağazalarında gördüm ama acelem vardı içeriye girip inceleme şansım olmadı modelleri var diye,bakmanızı tavsiye ederim baya bir renkler vardı :)

      Sil
    2. İnstagram modacim___

      Sil
    3. İnstagramda modacim___ da var

      Sil
    4. Çok teşekkürler mutlaka bakacağım ..

      Sil
  5. En üstteki modele bayılıyorum! :)
    Kesinlikle istiyorum ondan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende :) onu çok beğendim çok tatlı duruyor ama hiç bir yerde göremedim ne yazık ki :(

      Sil
  6. nike air max liberty arkadaşlar en desenli olan model
    ama türkiyede bulma şansınız yok
    çinden getirtilebilir güvenebilirseniz

    YanıtlaSil
  7. Superstep de çok çeşit yok. Renkli model harikaymis

    YanıtlaSil
  8. Superstep de çok çeşit yok. renkli olanlara bayildim..

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...