21 Ocak 2014 Salı

PAT DİYE İÇİMDEN GELDİ !


Evet bu yazı gerçekten pat diye içimden geldi..
belki blogun konseptiyle alakalı değil ama aşk çeşmesi deyince duygularda giriyor işin içine zaman zaman..
Ben bu sıralar fazlasıyla sıkılıyorum sevgili takipçi...
Neden diye ? soranlara inanın cevap bile veremiyorum
Bulmuş da bunuyor diyin,elin ayağın tutuyor çok şükür nankör diyin ama inanın ben anlamsız bir şekilde kendimden fazlasıyla sıkılıyorum son zamanlarda ...

Sevdiğim dostlarım,arkadaşlarım,ailem yanımda,ağız dolusu gülüşlerim var,bir telefonla yanımda bitecek insanlar var, karşılıklı kadeh tokuşturduğum,kahve yudumladığım,gezdiğim yani kısacası şu hayattan zevk alabildiğim her şeye sahibim ama bir şeyler eksik gibi geliyor bazen ..işte o bazenlerde avaz avaz bağırıp kaçıp gidesim geliyor hiç bilmediğim bir yerlere bazen tek başıma bazende hiç yanımda olmayacak kişilerle ...

Durup durup aklıma hayatımda 1cm bile yer açmaya değmeyecek insanlar geliyor aklıma , hop sahne değişiyor ..canımı yakanın canına yanıyorum ,iyi olsun diye dualar ediyorum  ..saçmalıyorum çokça ve abuk subuk düşüncelerin dibine vuruyorum ...

Herkes yatıyor akşam ,balkona çıkıyorum , kahvemi alıyorum bir sigara yakıyorum titreye titreye ( e malum havalar soğuk ) düşünüyorum boş boş sonra birden sahne yine değişiyor ''amannnnn be kim benden önemli'' diyorum,boşver herkesi sanane diyorum ...bu tepkim sigarayı küllüğe basıp,içeri girene kadar fazlasıyla etkisini gösteriyor silkelenip kendime geliyorum ..gidip yatayım,sabah kalkamıcam sonra diyorum hain yastık beni bekliyor yatakta ''koy kafanı bana da yine gelsin aklına o abuk subuk insanlar,olaylar,tak kafana hepsini kaçsın gitsin uykun,yine bana kal,göm suratını ağla ama rimellerini iyice temizlemediysen siyah siyah akıtma bana '' diye ...dediğini de yapıyor ve günler günleri kovalıyor..

Her işim,her ilişkim ayrı bir olay ..o kadar sıkıldım ki tüm bu satırlardan ruhum entirika kaldırmıyor artık ..her konuda net insanlar istiyorum hayatımda,bir var mış bir yok muş yaşlarını çoktan geçtim ben ..

Çevreme bakıyorum uzaktan herkesin ilişkisi,hayatı pırlanta parlaklığın da biraz daha yaklaşıyorum bulanıklaşıyor tüm görüntü , bir kaç adım daha atıyorum herkes benden kimsenin kimseden farkı yok yani ...

Bazı konularda fazlasıyla ön yargılarım vardı şu yaşıma kadar , bunu hayatta yapmam,bunu hayatta yemem,giymem vs. artık öyle değilim çünkü sen ne yaparsan yap mutlaka karşı çıkan eleştiren,burun kıvıran birileri mutlaka çıkacaktır karşına duvar gibi ..bu yüzden bu hayatta nasıl mutluysan öyle yaşayacaksın , kimle mutluysan onun yanında kalacaksın ...he sonunda mutsuzluk,pişmanlık olur mu  ? dersen ..fazlasıyla onlardan da olur ama uçurumun başına geldiğin zaman mutluluk adına elimden gelen herşeyi yaptım diye gururla atlayabilirsin aşağıya.

İnsana sevgi,saygı lazım derler ya karşılıklı ilişkilerde ...hayır efendim saygı-sevgi karakteristik özelliklerdir..sevgisi olan çiçeği böceği de sever ..saygısı olan herkese saygı gösterir bunları sonradan alıp yerleştirmen zordur hayatlara .. ama bunlardan daha önemlisi huzur lazımdır herkese bence ..Huzuru olanın saygısı da olur,sevgisi de olur , mutlu bir hayatı da olur , yetinir insan huzurla , nankörlüğü olmaz huzurlu insanın ...

Nereden geldim bu konulara inanın bende bilmiyorum ama sanırım birilerine laf sokmaya ihtiyacım vardı azıcık rahatladım ohh valla :)

İçimi lap diye döktüm buralara valla , şimdi izninizle ortalığı biraz toparlayım ;)
See u :)


1 yorum:

  1. iyi ettin canım...arada lazım böyle şeyler, ne kadar kalabalık bir grupla paylaşırsan o kdar iyi hissediyorsun, belki yanlış bişe bu kadar genele kendinle ilgili şeyleri anlatmak sonuç olarak rahatlıyorsan bence sıkıntı yok:) herkes zaman zaman ya da zamanında yaşıyor aynı şeyleri, eminim vakti gelene kadar acı tatlı daha çok tecrübe,anı biriktireceğiz..Keşke demektense yaşandı demek daha iyidir,bazen beyin oyun oynar insana,yaptıklarına kızar kendini suçlar aptal gibi bile hissedebilirsin ama içinde bulunduğun şartlar onu gerektiriyordur, biraz eksik biraz fazla...değmeyen utansın;) öpücükler.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...