8 Ocak 2014 Çarşamba

VANİLYA CLUB 2014 OCAK KUTUSU !

Herkese güzel günler
2014'ün ilk güzellik kutusu dün itibariyle elimize geçti.Normalde ayın 5inde gelen kutu 1 gün geç kalınca bende baya meraklanmıştım doğrusu :)

Bu ayın kutusu oldukça göz doyurucu olmuş bence ayrıca ürünlerde kullanmaya değecek şeyler olmuş.Detaylar aşağıda :) 




Kutunun içinden çıkan minik bir şişe şaç bakım yağıymış zaten evdeki dolaplar bu tarz ürünlerden geçilmiyor ama özellikle tatile falan giderken koca şişeler yerine bu ürünleri çantaya atıp çıkmak çok pratik oluyor.

En merak ettiğim ve beğendiğim ürünler yukarıda ki kremler oldu hoş herhangi bir hamilelik durumum olmasa bile bir dönem fazlasıyla kilo verince belirli bölgelerimde çatlaklar oluştu bu saatten sonra faydası olur mu ? bilmem ama yinede güzel kokularından dolayı kullanmaya değer 

Kutunun içerisinde ki minik lancaster ürünlerini görmüşsünüzdür.ben daha önce toniğini ve yıkama jelini kullanmıştım bu markanın gayette memnun kalmıştım .Bu ay kutuda göz çevresi kremi,gece ve gündüz kreminin yanında birde bakım kremi var . 


Ve kutunun içerisinde merak uyandıran orjinal boy cam şişe fondöten :) 
Çok hevesle açtım paketi ama gördüğünüz gibi rengi aşağıda ki gibi sanırım beni zenci olarak hayal etmişler :) 

Vanilya cluba ilk kayıt olurken saç  ve cilt rengimiz , tipimiz vb. özelliklerimiz konusunda kendilerini bilgilendirdiklerini hatırlıyorum keşke bu konulara biraz daha dikkat etseler sonuçta açık rengk fondöteni bir şekilde kullanırız ama bu renge ne yapabilirim allah aşkına :) 
Kendine açık gelen ve koyu rengini isteyen olursa değiş tokuş yapabiliriz :) 


the end :)

9 yorum:

  1. wowww o nasıl bir renk türkiyede genelinde bu kadar koyu tenli insanlar yaşamıyor hangi akla hizmet koymuşlar ki bu rengi kutuya:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende onu düşündüm çevremde ki en esmer insana bile koyu gelecek bir renk ..aslında yapısını çok beğendim ama sadece kontür uygulamaları için kullanabileceğim sanırım tabi oda şüpheli :)

      Sil
  2. fondötenin koyu renk olması çok kötü olmuş bakalım benim kutumdan ne çıkacak.. yalnız lancasterlar daha önce de gelmişti ben memnun kaldım onlardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende lancasterlardan çok memnunum hem daha önce çıkanları kullanmıştım hemde bir kaç sene önce yıkama jeli ve toniğini kullanmıştım.Fondöten yüzünden bu ay hayal kırıklığım büyük ne yazık ki :)

      Sil
  3. İlk defa vanilya club kutusu aldım zaten blogunuzdan her ay kutu yorumlarnızı okuyorum. Sanırım bu ay farklı kutular hazırlanmış. Bana alessandro ürünlerinin olduğu bi kutu geldi.

    YanıtlaSil
  4. İlk defa vanilya club kutusu aldım bu ay. Zaten daha önceki kutuları blogunuzdan takip ediyordum. Sanırım bu ay farklı kutular hazırlanmış çünkü benim kutudan alessandro ürünleri ve hello kity yara bandı çıktı. ilk kutu olmasına rağmen sevdim. zira ürünler orjinal boy ve 35 tl ile kıyaslanınca fazlasıyla hakkını veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kutu olduğundan dolayı belki eski kutularda ki ürünleri de denemeniz için farklı markalar koymuş olabilirler bu ay . genelde çok fazla fark olmuyor çünkü kutularda.Benimde genel olarak memnun kaldığım bir sistem vanilya club sayelerinde bir çok ürün keşfettim :)
      sevgiler

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Bu durum bu ay benimde dikkatimi çekti , bazen yeni üyelerin daha önce kutulardan çıkan ürünleri de denemesi için kutularda farklılık olabiliyor ama herkesin yeni üye olmadığını düşünürsek bu durum bana da garip geldi açıkçası
      Sanırım yeni yıl karışıklığı oldu , önümüzde ki ayı merakla bekliyorum :)
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...