6 Ocak 2014 Pazartesi

WATSON'S BALLI SAÇ MASKESİ !

Herkese iyi haftalar

İçerisine girdiğimiz zaman kendimizi kaybettiğimiz mağazalardan biri olan watsonsta gezerken son dönemlerde çok meşhur olan ballı saç maskesini gördüm ve ambalajına -gramajına göre fiyat orantısı gözüme çok hesaplı geldiği için alıp denemek istedim . Uzunca bir müddettir kullandığım daha yarılayamadığım kavanozun etkilerinden ve tepkilerinden size bahsetmek istedim :)


1- Saç maskesi olarak üretilen ürün üzerinde yazan wax kelimesine yakışır bir şekilde yoğun bir kıvamda.
2-Saçta dağılmasında bir problem olmuyor ama her maske gibi güzel bir durulama gerektiriyor.
3-İçerisinde bal olduğu için kokusu da tatlı  bal esansında ama saçta kalmıyor.
4-Ben Uygulama yaptıktan sonra yumuşacık,ipek gibi bir hissiyat bekledim saçlarımdan ama öyle aman aman bir fark göremedim.
5-Bir kaç uygulamada maske olarak pek faydasını göremediğim bu ürünü son zamanlarda normal saç kremi gibi kullanmaya başladım ve bu şekilde daha memnun kaldım.
6-Fiyat olarak çok hesaplı hatta şu an indirimde olduğu için 8tl indirimsiz de 9 tl zaten :) 
7-Ben aylardır kullanıyorum desem abartmış olmam sanırım çünkü az  bir miktar ürün fazlasıyla yeterli oluyor.
8-Çoğu kişiden elektiriklenme yaptığını duydum ama ben öyle bir problem yaşamadım.
9-Sadece watsos mağazalarında satılıyor.Maske olarak çok iddialı olmasa bile saç kremi olarak satın alabilirsiniz.
10-Üzerinde kuru saçlar için uygun olduğu yazıyor ama bu ayrım bu ürün için çokta önemli değil bence .


Sevgiler ...


1 yorum:

  1. Bende ballısını kullandım ve inanılmaz memnun kaldım :)Saçımı daha önce hiç bu kadar yumuşatan bir şey olmamıştı.Pantene,elidor vb markalar zaten bu konularda iyi değiller.Çok çok sevdim ballısını tek eksik yanı ise paraben bulundurması maalesef.Yorumumu merak ediyorsanız buradan okuyabilirsiniz: http://iamagrownwoman.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...