14 Şubat 2014 Cuma

ALIŞVERİŞ LİSTESİ !

Herkese haftanın en sevilen gününden günaydınlar :)
Geçen haftalarda öyle aman aman bir düzenlemem olmasa bile makyaj dolabımda/çekmecemde ki gerekli,gereksiz,az kullanılan,çok kullanılan ,bayatlayan ojeleri,hiç kullanmayacağımı veya cilt yapıma uymayan ürünleri tek tek ayırdım.Çöp olanları attım,fırçalarımı yerleştirdim vs. vs. ve hatta tüm bu düzenlemeler içerisinde neredeyse azcık ucundan kullanılan ve ziyan olması istenmeyen ürünleride blog satışına koydum ( ürünleri incelemek için tık tık )

Son zamanlarda kozmetik adı altında oldukça merak ettiğim ve alımlarını sonra sonra diye ertelediğim ürünlerin birden fazla olduğunu fark edince hem sizden fikir almak amaçlı hemde öneri olması açısından ufak bir alışveriş listesi çıkarmaya karar verdim.Birazdan aşağıda sıralayacağım ürünlerin hiç birini daha almadım zaten hepsini aynı anda almam bütçede biraz sıkıntı yaratabilir :)

MAC ÜRÜNLERİ 
Yukarıya minik bir başlık atmak istedim çünkü son zamanlarda mac kozmetikten almak istediğim 1den fazla ürün var.hatta geçenlerde gaza gelip istediğim şeylerin hepsini online olarak sepete ekleyip sonra delirip tekrar silmişliğimde var hani :)

-Far paleti : 4'lü olarak istediğim bu palet içine düşündüğüm renkler koyu renk makyajlar için uygun olanlar olacak daha net olarak renklerine karar vermesem de paletin baş misafirinin carbon far olacağı kesin :) bu ürünün 12'li olanı da var ama  çok fazla farlarla haşır neşir olmadığım için naked 2 paletim ve bu minik kombin palet benim işimi fazlasıyla görecektir.


-Fix Plus su : 2 senedir aldım,alacağım,ha bugün,ha yarın diye ertelediğim bir ürün oldu bu su,büyüğüne çok fazla gerek duymasam da ufak boyunu sepete ekleyeceğim kesinleşti.


-Mac farlar : Yukarıda bahsettiğim 4lü palet için far seçimleri yapmaktayım.Özellikle koyu ve buğulu makyajlar için belirlediğim renkler arasında siyah,dumanlı yeşil,kaş altı için açık bir ton ve tüm bu renklerin sertliğini almak için kahve-bordo tonu var.İnternet üzerinden seçmek çok zor olduğu için canlı canlı mağaza ziyaretini bekliyorum tabi sizin mutlaka bu renge bak dediğiniz isimleri merak ederek :) ( aşağıda ki görseller temsilidir )





FONDÖTEN GRUBU 
-Rimmel london Wake me up fondöten : bu serinin kapatıcısı martta ülkemize gelecek olsa da kısa bir süre önce fondöteni watsons mağazalarında satılmaya başladı ve yanlış hazırlamıyorsam 20 tl gibi bir fiyatı var.
Yağlı-karma ciltler için çok uygunmudur bilmiyorum ama cildi canlandırmakta çok başarılı olduğunu bolca duyduğum için kısa bir zaman içerisinde edinmek istiyorum.Tahminimce günlük makyajlar için daha kullanışlı olacaktır.



-Make up for ewer hd fondöten : Geçtiğiniz senelerde yazın almaya gittiğimde bu fondötenin çok sıcak yaz ayları için uygun olmadığını söyleyip bana aynı markanın matte yani matlaştırıcı etkili fondötenini vermişlerdi baya bereketli çıktı oldukça da memnun kaldım  ama durdukça rengi inanılmaz koyulmaya başladı şu an kullanmam neredeyse imkansızlaştı ( ben baya beyaz tenliyim )  hatta aynı sorunu esste lauder double wear fondötende 1 ton olarak yaşadığım için neredeyse ağzına kadar dolu olan bu ürün sizler için satışta tık tık ...bende yukarıda ki sebeplerden dolayı bayadır merakından öldüğüm bu fondöteni himayeme geçirme niyetindeyim.


DUDAK ÜRÜNLERİ 
-Yine bayadır merak ettiğim rimmel london markasının moisture rujları oldukça dikkatimi çekmeye başladı.tek ve ana renkleri kullandığım dudak makyajında eğer bu markanın renkleri göründüğü gibi güzelse oldukça başarılı olduklarını düşünüyorum.

TIRNAK ÜRÜNLERİ
-Zoya ve chanellin ojeleri bu sıralar oldukça dikkatimi çekiyor ama ne yazık ki ikisi de bir ojeye o kadar para verilmez tezinin ana markalarından yani pahalı kategorideler.Alırmıyım almazmıyım bilmiyorum ama renk skalasında tonlarıyla şu an gönlümün efendisi onlar :)



Şimdilik listenin demirbaşları bu kadar ama biz bayanlar doyumsuz insanlar olduğumuz için zamanla eklenen veya değişen ürünler olması olası :) 
Sevgiler 






4 yorum:

  1. bu ihtiyaçlar hiç bitmez... inanıyor musunuz ki bunları alsanız, tamam yeter diyeceksiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah tabi ki hayır daha bu yazıyı yayınlamadan aklıma yeni yeni şeyler geldi bile :)

      Sil
  2. Güzel bir liste olmuş. :)
    Rimmel'in bu rujlarını bende çok seviyorum.Almalısıın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi dahada merak ettim en kısa zamanda alacağım mutlaka :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...