4 Şubat 2014 Salı

BAKIM RUTİNLERİ'm !

Herkese günaydınlar ve mutlu günler 
Bir kaç gündür yeni yazı yazamıyorum malum ama inanın isteyerek değil tamamen ruhani bir durum.Bırakın yazı yazmayı 3 kelimeyi bir araya getirip cümle kuracak mecalim yoktu ama bugün biraz daha enerji doluyum.

Bu günün yazısının başlığına ne yazacağıma bir türlü karar veremedim açıkçası,günlük rutinim,kullandığım genel bakım ürünleri ya da duş öncesi veya sonrası gibi şeylerde gayet uygundu ama yinede pek emin olmadım.

Bu post aslında duş esnasında ve duş sonrasında rutin olarak kullandığım ürünleri içeriyor.Cilt ve vücut kategorisi olarak 2ye ayrılan ürünleri çoğunuz çok yakından tanıyorsunuzdur ama yinede bide bende dinleyin istedim.

5 hatta 6 ürün ve 1 cihazdan oluşan rutinim aslında ıvır zıvır bir çok gereksiz ürünü azaltıp minimuma indirdiğim bir görüntüdür.Yoksa saç açma suyu,argan yağı,osu busu işin içinden çıkamazdık diye az ve öz gerekli olanları size göstermek ve tanıtmak istedim .

1-Clarisonic cilt temizleme cihazı : Malum Türkiye'ye geldiği ilk zamanlardan beri sabah akşam düzenli olarak kullanıyorum çokta memnunum , burada ne yazık ki uzun uzun yazmayacağım özelliklerini ama bilmeyenler veya bilip de almakta kararsız olanlar için detaylı yazının linkini buraya bırakıyorum :) Duşta ne alaka diyenler için cihaz su altında da çalıştığı için duş içinde ki cilt temizleme ürünlerimide bu cihaz sayesinde yapıyorum.

2-Lush Bubble Gum dudak peelingi : Çokça duyup uzun zaman almadığım daha doğrusu almaya fırsat bulamadığım bir üründü.Ben genelde dudak peelingi işini evde toz şeker,hafif zeytin yağı gibi karışımlardan yapardım ama bu ürünü tanıdıktan sonra gerek olmadığını düşündüm.Detaylı yazısını okumak için buraya tıklamanız yeterlidir.Havalar ok soğuk olduğu için çatlayan veya soyunlan dudaklarım için  düzenli bir şekilde yapmaya özen gösteriyorum.



3-GlamGlow maske : Sephora alışverişimde tester olarak verilen bir maske. daha önce bir çok hollywood  ünlünün kullandığını duymuştum ama açıkçası testerını kullanan kadar pek dikkatimi çekmemişti.Minik bir terter olmasına rağmen sadece t bölgeme uygulayarak 3-4 seferdir kullanıyorum.Detaylı yazısını çok kısa bir süre sonra sizinle paylaşacağım takipte kalın .

4-Osmo wonder 10 sprey saç bakım maskesi : Genelde 10-15 dk bekletmeli ürünlere hiç tahammülüm olmuyor ve genelde adı maske ya da etkili bakım diye geçen her ürün bu bekleme süresine tabi tutuluyor ama bu ürün sansa hem durulanmıyor,hemde bekletilmiyor .Vanilya club kutusundan çıkan bu spreyi bitirmek üzereyim ve tekrardan almak şu an tek arzum :) Detaylı yazı için buraya tıklamanız yeterlidir.




5-Bath and body works Dark kiss serisi duş jeli - vücut spreyi : Yukarıda ve aşağıda görmüş olduğunuz bu 2 ürünü yakın bir zamanda keşfettim daha önce aynı markanın japon kiraz çiçeği serisini kullanıyordum ama bir değişiklik yapmak istedim .Diğer kokularda olduğu gibi bu seride oldukça kalıcı bu sıralar eğer bitmediyse bbw de indirim olduğunu biliyorum yolunuz düşerse mutlaka bakın derim .

6-Garnier saf ve temiz 3ü1arada : senelerdir bıkmadan,usanmadan kullandığım tek üründür.Hiç bir zaman bu ürünün yerine şunu alayım diye bir kıyaslama yapmadım ilk zamanlar günlük rutinimdeydi ama peelingli bir ürün olduğu için her gün kullanmak yüzümde biraz kuruluğa daha doğrusu pul pul bir görünüme neden oldu o yüzden şimdilerde duş seanslarının vazgeçilmez ürünü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...