28 Şubat 2014 Cuma

DÜĞÜN,DERNEK,ABİYE ?

Herkese günaydınlar ve güzel günler :)
Bugün ki yazı bir ürün vs. bir şey tanıtmak için değilde sizden fikir almak için yazıldı.
Malum yavaş yavaş bahar gelmeye başlıyor ve ramazan ayı temmuza geldiği için düğün sezonu da baharla birlikte hızla giriş yapıyor.


Geçen yazı her ay hatta bazen aynı hafta içerisinde 1 düğün 1 kına 2 nişan gibi organizasyonlarla geçirdiğim için yılmış durumdayım ama bu sezonun ilk düğünü 1.dereceden bizzat amcaoğlu düğünü :) Yani hani şu bir kardeşimin bir akrabamın düğünü olsa şunu şunu giyerim,abartırım dediğimiz cinsten :)


Ben düğün tarihi belirlendiğinden beri model bakıyorum ama sıkıcı provalardan ve risk almak istemediğimden dikim konusu da hiç girmek istemedim ki fiyat olarak da iyi terzilerin mağazalardan pek farkı yok .Kafanda ne renk ne model var derseniz onuda söyleyemem çünkü sabitlenmiş bir şekilde mağaza gezmek istemediğim için ufkumu geniş tutuyorum ama koyu renkler benim için bir adım öndedir. :)

Mağazaların tadilat veya tedarik süresini göz önüne alarak 2 ay gibi bir sürem olduğunuda düşünerek önümüzde ki hafta içi kendimi nişantaşı taraflarına atacağım , size sormak istediğim ? Bildiğiniz,aldığınız veya görüpte vurulduğunuz modellerle dolu butik vs. tavsiyeleriniz var mıdır bana ? ben her halükarda dolanacağım ama yinede tecrübeli isim bilmek işimi dahada kolaylaştıracaktır.Şimdiden hepinizeee teşekkürler ;) see u




5 yorum:

  1. En alttaki yeşilin rengi beni bitirdi!Muhteşem. :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde favori modelim o ama ne yazık ki pek balık modeli insanı değilim :)

      Sil
  2. aynı sıkıntıyı ben de yaşıyorum kuzenimin düğünü var ve en önemli noktalardan birisi de kız tarafı biziz o yüzden daha şık daha abartılı daha daha olmak gerek. Alma konusunda kararsızım kendim dikmeye karar verdim ancak kafam karma karışık:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benimde kafam çok karıştı intenette ki görsellere baktıkçada daha çok karışıyor çünkü çok güzel model örnekleri var ama yinede ilk tercihim haır almak olacak

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...