13 Şubat 2014 Perşembe

GÜLİZ UZER TASARIMLARI !

Herkese mutlu günler
Bundan kısa bir zaman önce nereden bulduğumu hatırlamasam da instagramda Güliz Uzer adlı bir kullanıcıya denk geldim.Profili incelediğimde kendine ait bir internet sitesi olduğunu ve tasarımlarını farkettim tabiri caizse bayıldım :)

Bayıldım diyorum çünkü ben gömlek ve bluz delisiyimdir ve öyle taşlı tuşlu modeller yerine ufak detaylarla harketlendirilmiş,şık parçalar her zaman dikkatimi çekmiştir ve dolabında benzeri olsa da kendimi almaktan geri koyamam.

Belirli butiklerde ve kendi sitesinde satılan parçaları elbette ki sadece gömlek ve bluzlerle sınırlı değil etekler,elbiseler ve tüm bu parçaların üzerine kullanabileceğiniz aksesuarlar da satıştadır.



Kendi tasarımlarını giyerek zaman zaman instagramda paylaşan tasarımcı ayrıca çok güzel ve her giydiğini kendine yakıştıran bir tarza sahip :)

Özellikle şunu belitmeliyim ki istediğiniz bir modeli özel talebiniz doğrultusunda kendisiyle iletişime geçerek başka renklerde de kişiye özel olarak dikebiliyor.



Ayrıca ufak bir dipnot : Site üzerinden satışta; havale ile ödeme yapıldığı gibi bir çok karta da taksit imkanı sağlanmakta.

Bende yukarıda ki koşullara dayanamayarak ne zamandır alacağım alacağım dediğim parçaları sonunda edindim daha yeni sipariş verdim ama ürünlerim geldiğinde ne zamandır yapmadığım kombin postlarına kaldığım yerden devam ederim belki kim bilir ? :) Ayrıca tüm içtenliğiyle sms olarak siparişleriniz hakkında bildirim bizzat yapan Güliz Hanıma canı gönülden  teşekkür ederim :)
Sevgiler

(görseller:gulizuzer.com.tr den alıntıdır )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...