20 Şubat 2014 Perşembe

GÜNLÜK MAKYAJ !

Herkese merhabalar
Blog yazmaya başladığım günden beri ilk defa canlı canlı bir makyaj postu hazırladım sizler için . Daha doğrusu bir sabah pratik bir şekilde yaptığım makyajı fikri olması açısından sizlerle paylaşmak istedim.Gayet doğal,hatta bazılarına göre yok gibi olan bu uygulama hem aydınlık bir görüntü veriyor hemde ufak bir ruj değişikliğiyle sizi bir yerden başka bir yere götürebiliyor.Lafı çok uzatmadan ürünleri belirteceğim görsellere geçiyorum  :)
*Öncelikle cildimi sabah rutiniyle temizleyip nemlendirdim size tavsiyem cildinizi nemlendirdikten sonra fırsatınız varsa makyaj için biraz bekleyin örneğin sabah giyinmeden önce nemlendiricinizi sürün zaten siz giyinene kadar cilt onu güzelce emecektir.


*Cildi nemlendirdikten sonra göz makyajına çok fazla özenmeyeceğim için direk ten makyajına geçtim bugün yüzümde mac pro longwear N18 kullandım,bu üründen fazlasıyla memnunum özellikle yağlı ciltler için mutlaka tavsiye ederim.Ürünü sürmek için real techniques fırçalardan yardım aldım onuda ilerleyen günlerde detaylı yazacağım.

*Kısıtlı zamanım olduğu için hemen kapatıcıya geçtim , aslında tam olarak kapatıcı sayılmaz hem baz hem concelear olarak kullanılan benefit Stay don't Stray ı kullandım çok ilginçtir ki bu ürünün verdiği aydınlık çok hoşuma gidiyor.Kapatması pek yok ama benim göz altı morluğu gibi sorunlarımda yok bu yüzden kalın yapılı kapatıcılar beni bildiğin yaşlı gösteriyor.


*ve yukarıda detaylardan sonra gözlere geçiş yaptım göz içime avonun meşhur super shock siyah kalemini kullandım , göz üstlerime ise hem biraz aydınlık hemde biraz parlaklık versin diye yine avonun always on point gümüş renkli eyelinerını kullandım , rimel olarak tercihim lancome hypnose drama oldu ve son zamanlarda düşündüm ki makyaj çantama tekrar tekrar alacağım tek maskara budur çünkü hem yapısı hafif hemde kolay çıkıyor .


*Kaşlarıma benefitin kaş kalemini sürdükten sonra üzerinden birazcık benefit  kaş maskarasıyla geçtim.


*Allık olarak size daha yazısını yazmaya fırsat bulamadım narsın koleksiyon parçası olan ''realm of the senses'' allığını kullandım 


*ve kapanışı göz altlarıma burnuma ve alın ortasına narsın setting yani hem sabitleme hem aydınlatma özelliği olan beyaz pudrasından sürdüm .

*Ruj olarak ise;mac shy girl i kullandım :) 


toplamda 10 dk. dan az süren bu makyajım isteğe göre dahada detaylandırılabilir tabi ki ama sabahları biraz zor oluyor ne yazık ki hıı bide ben pek becerikli değilim bu konularda teorikte bilmediğim birşey yoktur ama pratikte el titremeleri,göz tikleri olunca zor oluyor   :) 

Bir daha ki makyaj postunda görüşmek dileğiyle :) 

2 yorum:

  1. gerçekten tam benim tarzıma uygun bir makyaj olmus. sade aydınlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim , çok teşekkürler ..

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...