24 Şubat 2014 Pazartesi

HAFTA-SONU !

Ah haftasonu , vah haftasonu :) Yine su gibi geçti gitti

Kımıl kımıl geçmek bilmeyen haftanın 6 gününe inat ne yapsın toplamda 48 saat bile sürmeyen 1,5 gün di mi ?
Ben cumartesileri de yarım gün çalışan ssk lı bir işçi olduğumdan cumartesinin akşamından, pazar günüde olabildiğince erkek kalkarak tüm gününden faydalanmaya çalışıyorum ve kesinlikle durağan,faliyetsiz,ruhsuz bir hafta sonuna tahammül edemiyorum bu yüzdende pazartesileri sanki bir gece önce inşaatta harç karmış,duvar sıvamış,taş taşımış gibi yorgunluktan geberiyorum.Bu konulara nereden geldim bende anlamadım sayın takipçi amacım haftasonu yaptıklarımı şöyle 3-5 resimle sergilemekti ee hadi o zaman :)

Yukarıda -aşağıda gördüğünüz ''A'' harfli bardağı esse'den aldım.Harfli objelere vb. ürünlere olan zaafımdan dolayı gördüğüm zaman atladım diyebilirim.Meraklılarına dipnot : Esse'nin online satışı var , bu bardaklarda ve çoğu üründe indirim var ve kargo 1 günde geliyor , aman ben online almam derseniz beğendiğiniz ürünün stoğunun hangi şubelerinden olduğunu gösteren bir butonları mevcut.Ziyaret etmenizi öneririm :) 



Kahve kültürünün çeşitlendiği ülkemizde , türk kahvesinin ve lokumun yeri her zaman ayrı olacaktır.Kahve dünyası hem kahve konusunda hemde yanında sunduğu ikramlar açısından bizim çokça tercih ettiğimiz mekanlardan biri.

Bu sofrayla Cumartesi günümüzün dahada güzelleşmesini sağlayan canım arkadaşım burdan tekrar teşekkürlerimi sunuyorum . Muhabbet,sohbet ve bu sofra daha ne olsun di mi ? 

Bolca gırtlak faaliyeti içerisinde bitirmek üzere olduğum haftasonunu tatlı krizi eşliğinde midpoint çilekli cheseecake le noktaladım :) Midpointler tatlı konusunda oldukça başarılı bence yolunuz düşerse kızarmış dondurmasını ve mud pie adlı tatlısını kaçırmamanızı öneririm :) 


ve merakla beklenen fondötenin sahibi oldum bu hafta sonu başında.Rimmel London wake me up fondöteni bu hafta içerisinde detaylı bir şekilde , alırken yaşadığım maceralarla anlatacağım takipte kalın :) 

Sevgiler , iyi haftalar ;) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...