12 Şubat 2014 Çarşamba

KERASTASE ELİXIR ULTİMATE SAÇ BANYOSU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Dün yazdığım sachane.com alışveriş yazısında size bugün için kerastase ın saç banyosu ürününü anlatacağımı söylemiştim bakınız :)

Saç banyosu nedir ? ne zaman kullanılır ? hangi saç tipleri için uygundur ? vb. sorulara açıkçası ben fazla araştırma yapmadan kendi gözlemlerimde cevaplamaya çalışacağım.

Bu ürünü kullananlar daha ilk yıkamada farkı gösterdiğini ve çok memnun kaldıklarını söylemişlerdi bu gazla bende hiç düşünmeden edindim kendisini ve elime geçtiği günden beri 2 kere kullandım.

*İçerisinde sülfat,paraben ve silikon maddeleri içermeyen ürünümüz tüm saç tipleri için ayrım yapılmadan üretilmiş.
*Dışarıdan bakıldığında acaba yağ mı ?  dedirtse de kendileri bir şampuan ki aynı serinin meşhur bir yağı yani serumuda var.
*İçerisinde argan yağı bulunması bu ürünü hiç düşünmeden almamı sağladı çünkü argan yağı benim saçıma çok iyi geliyor.
*İlk yıkamadan itibaren daha parlak ve kolay taranan saçlarınız oluyor ve nem seviyesinin de arttığını hissediyorsunuz.
*Daha hacimli ve diğer yıkamalarıma göre saçların yağlanma süresini uzattığını da fark ettim hatta ben abartıyorumdur dedim ama araştırmalarım beni haklı çıkarttı,kullananlar bu ayrıntıyı atlamamış.
*Haftada şu gün,şu kadar uygulanır diye bir ibare göremedim hiç bir yerde bende her yıkama esnasında 2. şampuan olarak kullanıyorum.
*Ben saçlarımı kestirmeden veya hiç bir bakım yapmadan kullanmaya başladım ki gerçekten işe yarayıp yaramadığını göreyim diye hatta bu ürünü kullandığım günler saç kremi kullanmıyorum ki hiçte gerek olmuyor zaten .

Nasıl kullanılır ? 

Ben duş esnasında günlük kullandığım şampuanla bir kere saçlarımı yıkıyorum aslında uzmanlar saçlarınızı 1 tur şampuanlayın diyor ama benim saçlarım o kadar kalın telli ki öyle bir şey söz konusu olmuyor.Normalde aynı şampuanla yıkadığım saçlarımı fındık kabuğu kadar elixır ultimate saç banyosu şampuanıyla yıkıyorum.Saçta her hangi bir bekletme yapmıyorum ama özellikle uç kısımlarının ürünü iyice yemesine dikkat ediyorum ve bu sayede saç kremine ayırdığım zamanı kısaltmış oluyorum.Bazıları ürünün bal kıvamında ve çok zor durulandığını söylemişler ama hiç alakası yok kerastaseın klasik şampuan kıvamında kendileri ve evet içerisinde balda var o yüzden kokusu argan+bal :)

Aynı serinin saç banyosuyla birlikte , saç bakım maskesi ve saç şekillendirme özellikli serumu var ama zaten hali hazırda argan yağı kullandığım için almaya pek gerek duymadım ama ilerleyen zamanlarda maskeye bir şans verebilirim eminim oda oldukça etkilidir.
Ssevgiler




5 yorum:

  1. Her ne kadar Organix şampuanlardan memnun olsam da, denemek istediğim markalardan biridir Kerastase. Özellikle saçı ısıya karşı koruyan ürünlerini merak ediyordum, Şimdi bu ürün de eklendi listeye sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende son zamanlarda organix şampuanları çok merak ediyorum ama saç tipine göre doğru ürün tercih edilirse kerastase ürünlerinden çok memnun kalıyorsunuz , gerçekten etkisini gösteren ürünler ..sevgiler

      Sil
    2. kullandığım organix şampuanlarla ilgili yazım var, merak ettiğiniz şeyleri sorabilirsiniz:)

      Sil
    3. ah super hemen bakıyorum , teşekkürler :)

      Sil
  2. Bir yıl önce tanıştım hayatımın kuaförüyle :) O günden bu yana değişik kerastase şampuanlar kullanıyorum tek kelimeyle inanılmaz! Fiyatı pahalı evet ama ekranlardaki gibi saçlar istiyorsak proff ürünler kullanmamız gerektiğine emin oldum artık kızlar.Öncelikle saç boyasını çok iyi koruyor akmıyor boyanız benim kalın telli ve kuru saçlarıma genelde nem veren seriler tercih ediyorum yazın ise renk koruyucu kırmızı serisini ama bende Organix markasını çok merak ediyorum ama o kadar memnunumki hiç değiştirmekte istemiyorum :/

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...