18 Şubat 2014 Salı

KISA KISA NOTLAR !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Son zamanlarda ayrı ayrı post yazamadığım konuları veya haberleri bugün sizlere için toplu olarak vermek istedim.Tabi ki söyleyeceklerimi çoğunuz duymuşsunuzdur ama atlayanlar veya kaçıranlar için son haberler bende :)

1-Real Techniques fırçalar Migros da : Sen tee yurtdışlarına sipariş ver , kargoyu hesapla,dolar tavan yapsın falan sonra fırçalar Türkiye'ye geldi ee nerede ? Migros da ..açıkçası bu haber beni hem sevindirdi hemde çok şaşırttı , yani bir sürü kozmetik market varken fırçaları migros ailesine dahil olması garip oldu :) ama olsun fazlasıyla ulaşılabilir oldular , şimdilik her migrosta olmasa bile gelecekmiş sabredin :)


2-Estee Lauder online alışveriş sitesi : Geçtiğimiz haftalar popüler kozmetik markalarından biri olan estee lauder türkiye sitemli online alışveriş sistemini devreye soktu.Açıkçası ben bu tarz markaların online alışveriş piyasasına girmesine çok seviniyorum çünkü paketlemeleri bile kaliteli oluyor sitelerini inceleyip alışveriş yapmak için buraya tıklamanız yeterlidir. 


3-Mac kozmetikten hediye : 18-19- ve 20 şubat tarihlerinde mac kozmetik online dan yapacağınız alışverişlerinizde sepetinize otomatik olarak makyaj sanatçısı Melissa Gibson'un seçtiği seyahat boy ürünlerden biri eklenecek.Ürünler içerisinde takma kirpik,aydınlatıcı nemlendirici,maskara ve fırça var ama tabi ki içlerinden sadece biri yani oda meşhur strobe krem sepetinize giriyor o yüzden çok heyecan yapmayın ve kampanyanın stoklarla sınırlı olduğunu unutmayın.


4-Buda benden bir haber olsun ekleyivereyim 4. sıraya :) Yakında güzel bir çekiliş yapmayı düşünüyorum ama bloglar arasında dönen klasik hediyelerden olsun istemiyorum o yüzden düşünce aşamasındayım en kısa zamanda size müjdeli duyurularda döneceğim :)

Sevgiler

3 yorum:

  1. canım ozlemısım senı ... mac makyajı son zamanlarda favorım ıd kullanıyordum ve cok memnundum..mac de yerını tuttu sayılır...sevdım..esteee ıse zaten super..tesekkurler sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım bende özledim valla seni :* çok duyuyorum ıd ürünlerini hep aklımda ama almak kısmet olmadı mutlaka deneyeceğim ama çok saol canım sevgiler :)

      Sil
  2. Ya ben bu yaziyi nasil atladim. Zaten macten almak istediklerim vardi.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...