26 Şubat 2014 Çarşamba

RİMMEL LONDON WAKE ME UP FONDÖTEN ( NO:200 SOFT BEİGE ) !

Herkese mutlu günler
Sendromlu pazartesi falan derken bir baktım ki çarşamba gelmiş bile.Dün aranızdan fark edenler varsa yeni yazı girmedim çünkü sosyal medya malum konulardan o kadar karışıktı ki şu pudra,bu rimel falan demek hiç içimden gelmedi ama bugün yeniden sizlerleyim hemde son zamanların en çok merak edilen ürünüyle.

Rimmel London markası ilk olarak yurt dışı piyasasında görücüye çıkardığı wake up koleksiyonunu esksik olsa da sonunda ülkemize getirebildi.Fondöten ve kapatıcısını fazlaca öven yabancı bloggerdan dolayı gelir gelmez denemek istedim ve fiyat uygunluğundan dolayı hiç vakit kaybetmedim ama kapatıcısı ne yazık ki daha gelmemiş.

Öncelikle canlı bir cilt,güzel bir görünüm ve doğallık dışında bu fondötene çok fazla anlam yüklerseniz hayal kırıklığına uğrarsınız notunu şuraya bırakayım ondan sonra özelliklerine geçeyim :)


*Ürünümüz orta akışkanlıkta.
*Spf 15 güneş koruması içeriyor.
*Ben yukarıda gördüğünüz RT fırçayla uyguladım gayet başarılı ama birde elimde uygulamayı deneyeceğim merak ettim :)
*Kokulu,esanslı ürün sevmeyenlere kötü haber ne yazık ki ürün şu ana kadar kullandığım fondötenlere göre çokça kokulu,ben şahsen kokusunu çok sevdim hoş bir çiçek kokusu var ve sanki sürdüğünüzde tertemiz bir cildiniz varmış hissini veriyor ama merak etmeyin öyle aman aman kalıcı bir durum yok
*Cam şişe ve pompalı kapak benim için + özelliklerden

*Benim için 2 , bazende 3 pompa ürün yeterli oluyor.
*Renk konusunda alırken biraz sıkıntı yaşadım çünkü baya koyu rengi dışında firma testerları göndermemiş.Bende en koyusunu kolumun içinde deneyerek ona göre bir tahminle kendi rengimi seçtim ki zaten ellerinde piyasada ki en açık rengi yoktu.Aşağıda en koyudan en açığa yaptığım sıralamada bana uyan renkler 200-201 di . aralarında ki tek fark sarı ve pembe alt tonlu olmalarıydı.

Renk skalası






400-Natural beige ( gelmemiş )
300-Sand
201-Classic beige
200-Soft beige
100-İvory ( gelmemiş )





Yukarıda yanlarında gelmemiş yazan renkler benim aldığım marmarapark watsons mağazasına hiç gelmemiş.400 natural beige çok gerekli olmasa da 100 ivory'in gelmemesi garip geldi belki bu hafta tekrardan stok yenilenmiştir bilemedim :)



*Kapatıcılığı günlük makyajlarda benim için ideal çünkü ben öyle kalıp gibi fondötenleri çok sevmem.Beyaz tenli olduğum içinde boyunla,çene bölgesi arasında ki fark beni hep korkutur ama bu ürün ilk başta gözünüze koyu gibi gelse de yüze dağılımı ve renk eşitliği oldukça başarılı.

*Mat bir fondöten değil bu yüzden benim gibi yağlı bir cilde sahipseniz bunu göze almanızı tavsiye ederim.İçerisinde kendinden ışıltıları var.
*Bir müddet sonra ne yazık ki parlama yapıyor ama havada ki nem,rutubet vb. durumları göz önüne alırsak hangisi yapmıyor acaba diye sordum kendime :) o yüzden bu sefer bu duruma çok takılmadım pudralar ne işte yarıyor değil mi ? :)
*Günlük bir fondötenim olsun,hesaplı olsun,cildimi canlı göstersin vb. istekleri karşılasın derseniz mutlaka tavsiye ederim ,hiç kaçırmayın :)
Sevgiler

4 yorum:

  1. bayılıyorum buna resmen cildim yağlı buna rağmen gayet güzel kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum sana bende yağlı bir cilde sahip olmama rağmen şaşırtıcı bir şekilde çok başarılı buldum :)

      Sil
  2. 100 numarası geldi canım o mağazada yokmuş demek ki :) İlk başta 200 aldım hafif bronz görüntü oldu cildimde 100 numarası tam oldu. Bayıla bayıla kullanıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eevet evet gelmiş canım ama benim aldığım mağazaya hiç gelmemiş,eminim banada o daha iyi olacaktır çünkü dediğin gibi biraz bronzluğu var o rengin yazın daha rahat kullanılabilir :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...