11 Şubat 2014 Salı

SACHANE.COM ALIŞVERİŞ NOTLARI !

Herkese mutlu günler
Son zamanlarda saçlarımı kestirme dürtüsü gelince bende saçlarımı kestirmeden önce kendi imkanlarımla tedavi etme ihtiyacına düştüm çünkü normalde zor uzayan saçlarımı kestirmeye kıyamadığım bir gerçek.
Çok fazla kırığı olmamasına rağmen kalın telli olan saçlarım ister istemez yıkandığımız suyun yapısından veya yerli yersiz yaptığım topuzlardan dolayı bazen zedelenip zor taranabiliyor.

Bende yukarıda ki düşünceleri aklımdan geçirdiğim bir gece yarısı internette dolanırken sahane.com u bir ziyaret etmek istedim.Daha önce alışveriş yaptığım ve ürünlerinden oldukça memnun kaldığım bu site kuaförlerde satılan markaları fiyat olarak aşırı bir farkla satmamasına rağmen yinede uygun fiyata ve bol seçenekle bize sunuyor.

Siparişimi gece verdiğim için ertesi gün onaylandı ev aynı gün içerisinde kargolandı.Aşağıda sizler için aldığım ürünleri sıralayacağım ama düzenli bir şekilde kullandıktan sonra hepsi hakkında ayrıntılı yazılar yazacağım takipte kalın :)
Aldığım ürünler patlama,kırılma ve dökülme riskine göre özenli bir şekilde yerleştirilerek paketlenmiş.Kutu vb. hiç bir dış ambalajı olmamasına rağmen gayet korunaklı bir şekilde elime geçti.

Osmo wonder 10 - Keratinli sprey saç maskesi ( durulanmıyor )
John frida düzleştirici krem ( 100 tl ve üzeri alışveriş hediyesi )
Kerastase Elixır Ultimate saç banyosu
Kerastase Oleo Fusion saç bakımı 

Osmo wonder 10'i daha önce vanilya club kusutundan çıkan ufak boyuyla denemiştim elimdekini bitirip çok memnun kaldığımda hemen orjinal boyunu almak istedim detaylı yazı için burayı tıklamanız yeterli olacaktır.

Daha önceleri belirli kuaförelerde yaptırdığım kerastasın bu minik şeyleri saçta bekletilen saç bakım kürleri.Saçınızın yapısına ve ihtiyacına göre kapak renkleri farklı oluyor.Turuncu seri kuru saçlar için aslında saçlarım öyle aman aman kuru değil ama zaman zaman uçlarında oluşan kuruluğu gidermek için bu seriyi aldım.Yanında gördüğünüz minik kapak şeklinde ki şeyde bakım ürünü kapağı şişeni başına takarak birbirlerine karışmalarını sağlayıp saçınıza uyguluyorsunuz.Ay ben beceremem derseniz ürünlerinizi alıp kuaförünüzde uygulatabilirsiniz.şahsen ben öyle yapacağım :) 

Ve çok merak ederek aldığım bir ürün Keraste Elixır Ultime serisi saç banyosu ..saç banyosu nedir ? bu ürün nasıl kullanılır? nasıl bir etki yaratır ? hangi saç tipleri için uygundur ? sorularının cevabı yarın sizlerle olacak 

ve tam boy hediye ürün ..sachane.com da 100 tl ve üzeri alışverişlerinize john frida ürünlerinden hediye ediyorlar.Listenen ürünler arasından istediğinizi satış notu bölümüne yazıyorsunuz . Aslında ben bu ürünü yazmadım ama neden bana bunu gönderdiler bende anlamadım.Benim saçlarım dalgalı,zaman zaman keşke düz olsa diye içimden geçirsem de dalgalı halini de oldukça seviyorum o yüzden bu ürünü kullanmak pek içimden gelmedi .
Yakın zamanda yapacağım bir çekilişin içine ekleyebilirim :) 

Özenli kargo,bol seçenek,uygun fiyat ve hatta yeni tasarımıyla saç doktoruna sorular sorabileceğiniz sachane.com u gönül rahatlığıyla size tavsiye ediyorum :) 
Mutlu günler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...