21 Şubat 2014 Cuma

TEN RENGİ ( NUDE ) GÖZ KALEMLERİ !

Herkese mutlu cumalar
Ne zamandır yazmak istediğim hatta kendi kullandığım kalemi size övmek istediğim bir yazı hazırlamak niyetimdi ama kendi kullandığım ürünü tanıtmadan önce bilmeyenler veya bilip de farkında olmayanlar için nude kalemlerin güzelliklerinden bahsetmek istedim bugün.


Çokça seneler önce siyah ve kahve göz kalemleri dışında hayatımıza giren beyaz kalemleri hatırlarsınız , hala bollukla kullanılmakta fakat kalem tutan eller öyle bilinçlendi ki o bembeyaz tebeşir kıvamında ki rengi gözünün içerisinde bulayıp ''şok olmuş'' tavırlarında dolaşmıyor heh işte tamda bu zamanlarda kozmetik dünyası gözlerde ki bu çiğ beyazlığın hoş olmayan görünüşünü farketmiş olacak ki piyasaya birer birer nude yani ten rengi,et rengi,çıplak renk dediğimiz tonlar dökülmeye başladı.Hatta istediği kalemi bulamayanlar gözlerinin içerisinde stick,kalem şeklinde ki kapatıcılarını değdirmeye başladı ki bunu denemiş biri olarak çokta başarısız olduklarını söyleyemem :)


Peki nude kalem nedir ? neden bu kadar sevildi ve ne gibi görüntüler ortaya çıkarıyor ? 

*Nude kalem kendi göz içi et rengimizden çokta ayırt edilmeyen renkte kalemlerdir.
*Bazen gözünüze önce bu kalemi çekip ( en iç bölgeye ) üzerine istediğiniz başka rengi de sürebilirsiniz ama ben genelde onun sadece,aydınlık görüntüsünü seviyorum.
*Seçtiğiniz nude kalemin yumuşak olmasına dikkat edin çünkü , gözün iç bölgesi oldukça hassas olduğu için kazımaya gerek yok.
*Nude kalemler oldukça sevildi çünkü benim şu zamana kadar beğendiğim özellikle göz bölgesi ışıl ışıl , aydınlık doğal makyajların kahramanları onlarmış.
*Bazen göz bölgenizi yorgun ve donuk hisseder ve görürsünüz ya , işte o zamanlarda yapacağınız makyaja nude bir kalem ekleyerek o görüntüyü silebilirsiniz.
*Ben ilk kullandığımda ''aman normal kalem işte,hiç birşey belli olmuyor''dedim ama o gün bir çok kişiden sende bir güzellik var gözlerin ışıl ışıl iltifatlarını da kaptım :)

Piyasada bir çok markanın nude kalemi var , deneme amaçlı edinmenizi tavsiye ederim ama beyaza yakın değilde ten renginize yakın bir tonu olmasına dikkat edin :)




Sevgiler


8 yorum:

  1. Sizin kullandiginiz marka nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benwatsonstan hiç bilmediğim bir markanın kalemini almıştım denemek için am açok sert geldi gözüme ..şimdi nars ınkini kullanıyorum ama özellikle rimmel london scandal eyes ı çok övüyorlar.

      Sil
    2. Tesekkur ederim. Rimmel londoni ben de duymustum ama turkiyeye gelmedi diye biliyordum.

      Sil
  2. Beautiful eye make up!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. Rimmel London kesinlikle çok başarılı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Ten rengi göz kalemi benim de vazgeçilmezim. Son blog yazımda kullandığım markaları inceledim ve karşılaştırdım. Faydalı olması dileğiyle...

    http://mymakeupadventures.blogspot.com.tr/2014/03/ten-rengi-goz-kalemi-dosyas-nars-pastel.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hemen bakıyorum :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...