19 Şubat 2014 Çarşamba

UFAK STİLLER !

Herkese mutlu günler
Kısa bir süre önce pinterestte dolanırken , çocuk modasıyla ilgili bir sürü müthiş fotoğrafa rastladım ve neden daha önce bunu post konusu yapmadığıma azıcık şaşırdım :)

70ler,80ler,90lar bilir ki bizim zamanlarımızda öyle çocuk ugg botları,trenchcoatlar falan yoktu ..tulum,bolca kırmızı-beyaz kilotlu çorap hemde kız erkek ayırmaksızın,mutlaka dolabımızda dururdu hele bide geriden gelen kardeş varsa mutlaka kullanışlı şeyler alınır ki kardeşe miras kalabilsin  :)


Şimdilerde bu konu hiç dikkatinizi çekmediyse bir haftasonu herhangi bir avmnin ortasında durup etrafınızda ki çocukları inceleyin vallahi kendinizden utanırsınız ben ne biçim giyiniyorum diye :)

Bu konu hakkında yazılacak bir sürü detay var ama çocuğunuz Tom Cruise ve Katie Holmes'ın kızları
Suri gibi değilse sıkıntı yok :)) Birazdan aşağıda göreceğiniz resimler hormonel olarak çocuk sahibi olma dürtüsü yaratabilir , Allah isteyen herkese sağlıkla versin inşallah diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum :)






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...