19 Mart 2014 Çarşamba

BALMİ LİP BALM / DUDAK NEMLENDİRİCİSİ !

Herkese güneşli ve apaydınlık bir havadan günaydın :)
Şahsım güneş enerjisiyle çalıştığı için bugün fazla enerjinin doruklarındayım ve olduğum yerde oturamıyorum :)
En kötü günümüz böyle olsun diyerek #gününkonusu na dönüyorum :) Ayrıca unutmadan twitterdan ve facebooktan #elidanot veya #gününkonusu etiketlerinden de bana ulaşabilirsiniz :)

Malum tuhaf bir kış mevsimi geçirdik soğuk desen değil,sıcak desen değil garip ve arada bir hava oldu hep dışarıda ama yinede bu kafa karışıklığı mevsimsel olarak dudak çatlamalarının ve kurumalarının önüne geçemedi.

Ben bu kış dudak ürünü olarak eos lip balm kullandım ve özellikle ağız kenarlarımı yapış yapış yapmadığı için çokça memnun kaldım ama eğer gerçek bir nem takviyesine ihtiyacınız varsa eos ne yazık ki bu konuda sınıfta kalıyor.

Geçenlerde bir watsons turumda bloglardan tipine aşina olduğum ama hiç dikkatimi çekmeyen balmi lip balmlardan gördüm kasada ve denemeye karar verdim.Tabi önce ufak bir uyarıda bulunayım balmi lip balm ''the balm'' markasının ürünü değil sadece isim benzerliği.



*Tip olarak eos lip balmları andıran balmi extra olarak kare,küp ambalajlarda da satılıyor.
*Alt kısmında anahtarlığa vb. bir yere takmak ve hep yanımızda taşımamız için bir ip aparat bulunuyor.
*Ben koyu pembe rengini aldım ama sanırım 2-3 çeşit renegi daha varmış ( mağazada yoktu ) benim aldığım franbuazlıymış.
*Koku ve tat konusunda bu tarz ürünlerde hassasiyetiniz varsa dikkat edin derim çünkü tadı da kokusu da oldukça net ve bence kalıcı.


*Nemlendirme konusunda şu ana kadar kullandığım tüm lip balmları sınıfta bıraktı.Sürdükten sonra kendim silmediğim sürece çıkmıyor ve dudakları anında nemlendirip,canlandırıyor.
*Benim nedense bu sıralar özellikle akşamları dudaklarım çok kuruyor bende akşamları dudak peelingimi yaptıktan sonra üzerine balmiyi uyguluyorum ve inanın sabah kalktığımda hala dudağımda oluyor,ve dudağı yumuşacık yapıyor.
*Bildiğim kadarıyla sadece watsons mağazalarında satılıyor ve fiyatı 10tl civarı ( net hatırlayamıyorum )

Eğer Eoslara ayrı bir ilginiz var hiç kasmayın bulacağım diye balmi lip balm işinizi daha fazla görecektir hemde ülkemizde satışta ve tipleri de birbirine oldukça benzer :)

Bir sonra ki yazı için takipte kalın..
Sevgiler ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...