4 Mart 2014 Salı

BOBBLE KARBON FİLTRELİ SU ŞİŞESİ !

Herkese güzel günler
Geçen hafta ne zamandır adını duyduğum ama içeriğin fazlasıyla zengin olduğu bilmediğim güvenli bir alışveriş sitesi keşfettim.Detaylarını bu hafta içerisinde yazacağım... bu sitede aa şu var mış aa buda varmış diye gezinirken ne zamandır merak ettiğim fakat almaya fırsat bulamadığım bobble adlı karbon filtreli su şişelerinden aldım.

Ofis ortamında çalıştığım için mutfağın uzaklığını göz önüne alan herkesin masasında bir şişe,sürahi veya cam damacana şeklinde şeyler var.Bende su içmeyi biraz daha keyifli hale getirmek amacıyla meşhur şişelerin pembe filtreli olanından tercih ettim .



Peki nedir bu karbon filtreli şişeler,ne özelliği var ? derseniz hemen anlatıyorum .

*Bobble şişeler ilk ve tek suyu filtre eden kolay kullanımlı şişelerdir.
*Günlük olarak içtiğimiz suyu filtre ederek içerisinde ki kloru,kokuyu veya zararlı olabilecek tüm maddeleri arındırabiliyor. hatta o kadar iddialılar ki bu şişelerle musluk suyunu bile gönül rahatlığıyla içebilimişiz ama ben İstanbul adına konuşmak gerekirse böyle bir şeye cesaret edemedim.
*Şişeler hiç bir zararlı madde içermeyen kırılmaz plastikten yapılmış ve böyle çevreci bir şişenin geri dönüşüm özelliği olduğunu söylememe gerek yok sanırım.
*Ağız kısmında ki filtre isteğe göre daha sonraları değiştirilebiliyor ve renkleriyle isteğe göre kişiselleştirilebiliyor.



*Okulda,işte,sporda kısacası istediğiniz her yerde bu şişeleri yanınızda taşıyabiliyorsunuz ki hollywood ünlüleri elinden düşürmüyormuş.
*Ben iş yerinde ki görev yerini değiştirerek bir müddet yanımda özellikle arabada taşımaya karar verdim.Hem gün içinde ki su içimini arttırmak hemde arabanın içini market sularıyla doldurmamak adına güzel olabileceğini düşündüm.
*Daha önce kullananlardan filtre sayesinde suyun tadının daha lezzetli olduğunu duymuştum gerçekten de öyleymiş çünkü biz bu konuda biraz takıntılıyız ailecek hatta takıntımız o kadar kendini aşmış ki tee sapancalardan kamyonla kasa kasa su getirtiyoruz ve eve damacana su almıyoruz.


Google a yazdığınızda bir çok sitede açıklamalarıyla pek çok satış noktaları olduğunu göreceksiniz.Denk gelirseniz almanızı tavsiye ederim ;)
Mutlu günler


2 yorum:

  1. Merhabalar, size daha önce mail atmıştım ama gitmemiş olma ihtimaline karşı yeniden yazıyorum.

    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
    Huma S.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Öncelikle ilginiz ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim ama ne yazık ki daha önce attığınız mail bana ulaşmadı.Sitenizi mutlaka inceleyeceğim fakat tarifler konusunda size pek yardımcı olamayacağım çünkü çok nadir tarif paylaşmışlığım vardır ve bloğum pek yemek tarifi konseptli değil ama ilgilenenlere mutlaka sitenizi önereceğim
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...