20 Mart 2014 Perşembe

BOL PAÇA PANTOLONLAR GERİ DÖNÜYOR !

Herkese güzel bir bahar sabahından günaydın :)
Bahar sabahı diyorum çünkü;bu gece yani 00:00 dan itibaren 21 Mart tarihiyle bahar ekinoksu gerçekleşiyor ve biz iyiden iyiye bahar aylarına girmiş bulunuyoruz.Bu sabah dışarıdan gelen şiddetli yağmur sesini duyunca biraz panik oldum ama evden çıkana kadar her yer pırıl pırıl olmuştu :)

Sabah maillerimi kontrol ederken beymen markasının online olarak yayınladığı magazine adlı dergiye bir göz atayım dedim.Son dönemin popüler trendlerini ve kendi bünyelerinde satışta olan ürünlerini sergiledikleri bu dergide beni çok sevindiren bir haberi sizinle paylaşmadan duramadım.



Bol pantolonla geri dönüyor :) evet doğru duydunuz dar paça,skinnylerden sıkılıp, rapçi gibi gezermiyim çelişkisi yaşayanlar için en güzel haber bu bence.Hayatımın hiç bir döneminde bol pantolonları dolap arkası yapmadığım için ben bu trende gayet hazırlıklı yakalanıyorum ama yinede sizler için bir kaç ipucu vermek istiyorum.



*Öncelikle bol pantolonun zayıf insanı bile bir parçada olsa geniş gösterdiğini unutmayalım,özellikle basen ve popo bölgenizden rahatsızlık duyuyorsanız tercih edeceğiniz renklerin desensiz ve koyu renk olmasına özen gösterin.
*Yukarıda ki püf noktasından sonra üzerinize kendi tercihinize göre istediğinizi giyebilirsiniz çünkü alt kısım koyu olduğu için dikkatleri üst kısma toplamanız daha iyi olacaktır.


*Bol pantolon derken hiphopçı kotların geri dönmediğini belirtmek isterim,daha salaş,daha yazlık ipek ya da saten gibi hafif kumaşlardan alacağınız bol pantolonlar gözünüze pijama gibi gözükse de rahatlığına alıştığınız zaman başka hiç bir şey giymek istemeyeceksiniz.
*Aradınız ve kendinize göre bir pantolon bulamadıysanız , çok kolaylıkla diktirebilirsiniz , terziler için en kolay parçalardan biri olsa gerek bu pantolonlar.
*Bol pantolonların en güzel noktası hem topuklularla hemde spor ayakkabılarla modunuza göre kombinlenmesi,iki türlüde mutlaka deyenin derim.



Beymen Club ve Mango benim kendime göre bol pantolon bulabildiğim markalar ama 2 sezondur tüm mağazalarda denk gelmeniz olası :)
Sevgiler

( görseller beymen magazine dergisinden ve pinterest den alıntıdır )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...