25 Mart 2014 Salı

GLAM GLOW SUPERMUD MASKE ( BEYAZ ) !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Kaç gündür ne yazık ki buralarda yoktum hem ülke karışıklığı hemde benim bünyemde gezinen bir virüs sayesinde 4 gündür hiç kalkmamacasına yattım, ilk defa bugün dışarı çıkarak işe geldim ve kendimi çok tuhaf hissediyorum :)

Fazla muhabbet etmeden bugünün konusuna dönmek istiyorum.Uzunca bir müddet önce sephoradan verilen bir testerla meşhur glamglow maskeleri denediğimi söylemiştim sizlere ama bir türlü yazmak fırsat olmamıştı.Geçen hafta sephora tarafından gönderilen black kart %20 indirimini görünce fırsat bu fırsat diyerek almaya karar verdim.


-Bu maske çoğu hollywood ünlüsünün kullandığı ve yurtdışında 2li paketlerde satılan bir maske seti.
-2'li paketlerde satılıyormuş çünkü siyah ve beyaz ambalajlarda 2 seçeneği olan bu maskelerden biri cilde peeling etkisi verip temizlerken diğeri gözeneklerin sıkılaşıp cildin aydınlık bir hal almasını sağlıyor.
-Ülkemizde teki bile çok pahalı bir fiyata satılırken 2li paketin satılmayacağını düşünen firma çareyi ürünü ayrı ayrı satmakta bulmuş.


Benim ilk denediğim siyah ambalajlı olan maskeydi ; Camur kıvamında,sert dursa da cilde kolayca sürülebilen ve donduğunda mimik yapamacayak kadar geren,içerisinde ki okaliptus vb. maddelerden dolayı cildi ferahlatıp,yakan ve yine içerisinde ki tuhaf bitki görünümdeki parçalarla dedikleri gibi cilde peeling etkisi veren bir maskeydi ..ben oldukça memnun kaldığım için bu versiyonunu almak için sephoraya gittiğimde aslında almam gerekenin ( eğer hali hazırla kullandığınız peeling varsa ) beyaz ambalajlı olan yani peeling sonrası gözenekleri sıkılaştıran ve cildi pürüzsüz,aydınlık yapan versiyonu olduğuna karar verdim.


Gelelim beyaz ambalajlı olan maskenin genel özelliklerine ; 
-Çamur kıvamında ama kolayca sürülüyor.
-Ürünün kocaman albenili paketine aldanmayın içerisinden minik bir kavanoz çıkıyor.
-Ürün yanlış hazırlamıyorsam 15-16 kere kullanımlık olarak ayarlanmış ama bence sadece sorunlu bölgelere sürerek bu kullanım sayısının dahada arttırabilirsiniz.
-Diğer versiyonuna göre bu maske cildi daha fazla geriyor ve gözenek sıkılaştırma görevini bence başarıyla yerine getiriyor.
-Tabi ki de gözenek sorununun kalıcı bir çözümü yok ama yinede haftada 2 kere bu ürünü uygulayarak,görümü düzenlememiz mümkün.


-Ben özellikle bu maskeleri yağlı ciltlerin kullanmasını öneriyorum çünkü kendi görevleri dışında bence cildin yağını da başarılı bir şekilde dengeliyorlar,bende bu sebeple çok memnun kaldım çünkü ürünü uyguladıktan sonra ki 3-4 gün hiç bir makyajım kusma yapmıyor.
-Ürün sadece sephora mağazalarında satılıyor.
-175 ya da 185 tl gibi bir fiyata satılan ürün her bütçe için uygun olmadığı gibi bence her cilt tipi içince uygun değil bence.
-Almadan önce sephora mağazalarından testerını istemeyi unutmayınız.

İçeriğinde ne olduğu konusuna gelirsek; sizi aşağıda ki görselle baş başa bırakıyorum.

Herkese mutlu günler :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...