29 Mart 2014 Cumartesi

HAPPY HORMONE !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Hayatım boyunca hep tatlı seven biri olarak bazen sadece sırf görünüşü için bir tatlıyı denediğim bile olmuştur çünkü bir mekanda tadıyla birlikte bence servis ve sunumu da çok önemlidir bazı iddialı lezzetlerin.

Sanmayın ki sadece yeme üzerine bir hayatım var hiççç alakası yok çünkü 4 senelik üniversite hayatımı 21 yaşında bitirince acaba biraz daha mı okusam diye düşüncelere daldığım ( kaşındığım,belamı aradığım ) zamanlarda Msa ( mutfak sanatları akademisine ) kayıt olmak istedim ama aile mesleğinin sektöre olan uzaklığı ve amannn aşçımı olcan zihniyetiyle hayattan soğutuldum :)

Yediğin tatlının,yemeğin mutluluk hormonuyla direk alakası olduğunu düşündüğümden pinterestte ki yeme-içme görselleri panoma da bu adı verdim ''Happy Hormone'' takip etmek için tıklamanız yeterli :)

Şimdilerde diyette olduğum için görsellere bakarak nefsimi dizginlemeye çalışıyorum ve iciddi anlamda şu hayatta en kıskandığım insanların yiyip yiyip hiçççç kilo olmayan insanlar olduğunu söyleyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum . Belki ilerleyen günlerde yaptığım rejimler ve gittim diyetisyen hakkında detaylı bir post hazırlayabilirim takipte kalın :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...