18 Mart 2014 Salı

MAX FİX PLUS SPREY SU !

Herkese güzel günler
Son 2 senedir tüm makyaj üstatlarının mutlaka kullanın dediği ve kendi yaptıkları makyajlarda uyguladıkları mac fix plus adlı suyu mac markasına aşinaysanız kullanmasanız bile mutlaka görmüşsünüzdür,duymuşsunuzdur.


Ne zamandır bildiğim ve alsam mı almasam mı ? diye çelişkide kaldığım bu suyla ilgili deneyimlerim sonucu yanlış bilinen doğrulardan bahsetmek istedim size bugün.

-Mac fix plus su ; mac mağazalarında satılan ve 2 boyu olan ferahlatıcı sprey formunda bir sudur.
-Makyaj öncesi ve sonrası gayet rahatlıkla yüzünüze belirli bir uzaklıkta sıkarak uygulayabilirsiniz.
-Genelde makyaj sabitleme suyu olarak bilinse de bu tespit bence bu su için yanlıştır,makyaj öncesinde temiz cildi ferahlatıp,nemlendirmeye yarasa da , makyaj sonrasında ki tek işlevi makyajın yapay görüntüsünü hafifletmektir .pudramsı hali en aza indirmektir.
-Makyaj öncesi tüm cilt tiplerine tavsiye edeceğim ürünü , makyaj sonrası kullanım için yağlı ve karma ciltlere tavsiye etmiyorum çünkü sanıldığının aksine makyajı sabitlemiyor,fazla nem sebebiyle kusturuyor.
-Yukarıda ki tespitimi geçen sene yaptırdığım özel gün makyajlarım da fazlasıyla farkettim ama yaz aylarında olduğumuz için suçu havanın nemine atmıştır ama bir çok blogda aynı yorumları okuyunca dahada emin
oldum.

-Bu su sadece cilt üzerinde kullanılmıyor tabi ki , makyaj yapmadan önce kullanacağınız fırçalara az bir miktar sıkmanız özellikle göz makyajlarında kullandığınız farların rengini daha net ve kalıcı yapıyor.
-Ben sabah ve akşam rutin cilt temizliğim sonrası bazen hiç nemlendirici krem kullanmadan bu spreyi kullanıyorum, hem ferahlatıyor hemde gayet ideal bir nem sağlıyor cildime.
-Belki kullanmam,bana uymaz vs. konularından dolayı ilk olarak çantada da rahat taşınacağını düşündüğüm küçük boyunu aldım ki gayet iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum.


Eğer aklınızda makyaj sabitleyici bir ürün almak varsa ve cildiniz karma-yağlıysa bu ürün o ürün değil ne yazık ki.Makyaj öncesi sürülen bazlar işinize daha çok yarayacaktır.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...