10 Mart 2014 Pazartesi

MAYBELLİNE AGE REWİND KAPATICI #Light !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Genel olarak kozmetik malzemeleriyle kafayı bozmuş biri olarak dönem  dönem dahada takıntılı olduğum alanlar olabiliyor mesela bu sıralar ilgi alanım kapatıcılar ki çok şükür mor veya çok fazla kusurlu göz altlarım yok bu neyin çabası bende anlamadım :)

Geçtiğimiz 2 seneye kadar hiç kapatıcım olmamıştı , ama kapatıcının hem kapatmak hemde göz altlarını daha canlı ve aydınlık gösterdiğini keşfettiğimden beri hep bir arayış içerisinde olmuşumdur ve sonunda pro long wearda karar kıldım ama aynı karar aşamadın da make up by bgm bloğunun blog satışında ülkemizde olmayan meşhur maybelline age rewind kapatıcıyı görünce edinmek istedim.


*Ürün kalın kalem şeklinde bir şişeye sahip.
*Tepe kısmında bulunan süngeri bazıları sevse de bazıları sürüm sırasında dağıtmanın zor olduğunu söylüyor ki bende bu duruma katılıyorum,çünkü aynı süngerden çıkan ürün ıslak ve ürünler dolu olduğu için fazla bir bulaşma olabiliyor.


*Şişenin ortasından çevrilerek uç sünger kısmına gelen ürünü sürerken ya elimden ya da extra bir concealer fırçasından yardım alıyorum.
*Ben hayatımda ilk defa hiç kullanmadığım bir cilt ürünün rengini şansa bırakarak belirledim ki sanırım başarılı oldum.
*Toplamda 6 rengi bulunan ürün için benim tercihim beyaz tenli olmamdan dolayı light rengi oldu ama bir ton daha açığı var.

*Kapatıcılığı için aman aman güzel ,wowww diyemem ama doğal bir duruşu ve aydınlatması var bu da acil evden çıkarken bile bizim işimizi görür.
Kapatma derecesini benim meşhur damarlarımdan anlayabilirsiniz ki aslında fena değilmiş :) 


*İnternette araştırma yapıp,yorumları okurken mac'in iddialı kapatıcılarıyla karşılaştırıldığını gördüm ki bence çok saçma çünkü onlar kapatıcılık konusunda ayrı kulvardalar bu yüzden yorumlardan hiç etkilenmeyin.
*Yapısı hafif,ilk başta nemlendirmesi iyi fakat bir müddet sonra benim göz altlarımı biraz geriyor ki benim cildim yağlıdır ve hiç bir üründe kolay kolay kuruma yaşamam ama bunda biraz hissediyorum.
*Mat bir ürün değil bence hiç yoktan ilk sürdüğünüzde hafif parlaklığı görebiliyorsunuz yapısında, buda göz altında morluk vs. olanlar için dezavantaj çünkü parlaklık kusurları dahada meydana çıkarabilir.

*Ülkemizde olmadığı için deneme şansımız ne yazık ki olmuyor.
*Günlük,hafif,çantada acil durumlar için taşıyacağınız bir ürün arıyorsanız ve denk gelirseniz tavsiye ederim , yoksa fellik fellik aramaya değmez

Sevgiler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...