5 Mart 2014 Çarşamba

MUTLU MİKROP SHOP ALIŞVERİŞİ !

Herkese selamlar

Mutlu mikrop shop uzunca bir süredir twitterdan karşılıklı takipleştiğimiz bir online alışveriş sistemiydi ama nasıl olduysa detaylı inceleme fırsatı bulamadım.Geçenlerde twitter üzerinden paylaştıkları linklerden birine tıklayınca kendimi saatlerce sitelerini gezerken buldum he yanlış anlaşılmasın bu yazı tamamen kendileriyle iletişime geçilmeden şahsi görüşlerimin olduğu bir yazıdır.


Ev eşyalarından,makyaj malzemelerine,kişisel bakım ürünlerinden,spor aletlerine kadar bir çok ürünü bizlere sunan mutlu mikrop shopun içeriğinde çok yakından tanıdığımız ve sevdiğimiz markalar var.

Nuxe,guerlain,make up for ever,hamilton,marvis,bobble,nars,landoll,china glaze ...benim şu an aklıma gelip sıralama gözetmeksizin yazdığım markalar arasında ...

O kadar güzel ve orjinal şeyler var ki evli veya evlilik hazırlığı içerisinde olsam ev düzenleme konusunda kredi kartımı kendilerinde boşaltabilirdim sanırım :)

İlk olarak ufak çapta bir alışveriş yaparak hem ürün kalitelerini hemde kargo sistemlerini denetleyerek sizlere önermek istedim malum bu konular online alışveriş yapanlar için ilk akla gelen seyler oluyor.

*Ben mutlu mikrop shop'ta ne zamandır almak istediğim fakat yakınlarımda satış noktası bulamadığım marvis diş macunlarını görünce çok sevindim ve sepete ilk olarak özellikle beyazlatma etkisi olan bu diş macununu attım..

*Düzenli kullanılan tarakların belirli süre sonra değiştirilmesi gerektiğini düşünen ben bu bahaneyle yine uzunca bir müddettir almak istediğim ama yine ilerleyen zamanlara ötelediğim tangle teezer saç fırçalarından aldım.ürünlerin detaylı yazılarını kullandıkça sizlerle paylaşacağım.

*Yukarıda dedim ya eğer kendi evime sahip veya evlilik hazırlığında bir aday olsaydım bir sürü şey alırdım diye heh işte yinede dayanamayarak sevgili fincanı diye adlandırılan 2'li bir kahve fincan seti aldım.Bizim evin bu tarz ürünleri anne zevkine kaldığı için bu seti belki çeyiz yaparım hihihi :)


*Ve dün size bahsettiğim bobble karbon filtreli su şişeşi de bu alışveriş sayesinde sepetime giren ürünlerden biriydi.


Alışverişimden 1 gün sonra kargomun yola çıktığına dair bir bilgilendirme geldi. Kendileri ups le çalıştığı için sevindim çünkü ups genel olarak sorunsuz bir kargo firması.Araya hafta sonu girdiği için ürünlerim bu hafta başında  özenle paketlenmiş şekilde,hasarsız bir şekilde elime geçti.

İlerleyen zamanlarda tekrar alışverişlerim olabileceğine emin olabilirsiniz çünkü yukarıda ki saydıklarım sepetimin ''sapıtma elida '' deyip azaltılmış hali :)

Teşekkür Mutlu Mikrop Shop :)




2 yorum:

  1. Adi komikli sakaliymis yalniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh aynen :) aslında daha kurumsal bir ismi hak ediyor ama böylesi daha dikkat çekici sanırım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...