28 Mart 2014 Cuma

NARS ''LAGER THAN LİFE'' EYELİNER !

Herkese mutlu günler
Son zamanlarda sosyal medya üzerinde yasaklanan platformlara dün akşam bir yenisi daha eklendi.Youtube;benim istediğim şarkıyı dinlediğim video sitesi olması dışında, çoğu bloggerı daha doğrusu vloggerı severek takip ettiğim bir platformdu en çokta ona üzüldüm ama twitter için değiştirdiğim dns ayarları sağolsun youtube içinde etkili olduğundan dolayı şu an eskisi gibi yolumuza devam ediyoruz.

Yukarıda ki kısa,teknolojik notumdan sonra hemen konuya dönüyorum malum 5 dk. sonra blogger bile kapatılabilir.

Nars'ın ürünlerine hepimiz aşağı yukarı aşinayızdır.Şu ana kadar allıkları ve kalem rujları dışında pek bir ürününü kullanmadığım narsın nude göz kalemini sephora çalışanlarının hep bir ağzıdan övmesiyle almaya karar verdim ve uzunca sayılabilecek bir süredir kullanıyorum.



-Tam istenilen nude yani ten renginde.
-Yapısı çok yumuşak ve kaygan .
-Yukarıda ki özelliğinin eyeliner adından geldiğini düşünüyorum.
-Asansörlü bir kalem olduğu için oldukça pratik.
-Nude kalemlerin göz içinden bir kaç saat içinde uçtuğu gerçeğiyle bu kalemde karşılaşmadım çünkü çok nemli bir hava yoksa normal koyu renk kalemler gibi tüm gün göz içimde durabiliyor.
-Yağlandırma vs. bir durumu yok.


Ben genel olarak kullandığım kalemden oldukça memnunum fakat yaşadığım bir durumu da sizlerle paylaşmak istiyorum.

Sürekli yanımda taşıdığım ve içerisinde az ve öz malzeme bulunan makyaj çantamın içerisinde bulunan nars eyeliner kalemin kapağı açılmış,normalde her kalemin başına gelen bu durum gayet normaldir.Ben bu durumu farkettiğim de zaten asansörlü olduğu için kontrol yapmadan geri kapattım ağzını fakat bir kaç gün sonra sürmek istediğimde imkansızdı çünkü açıkta kalan kalemin uc kısmı asansöründen kapalı olsa bile yinede kurumuş,ne yaptımsa kendine getiremediğim için en uçtaki en kuru kısmı bıçakla keserek aldım birazda olsa kalemi yumuşatabildim,fakat aynı kapak açılma olayı birden fazla tekrarlandığı için kalemim oldukça kuruma yaptı ve bu durum göz içine sürmeyi fazlasıyla zorlaştırdı hatta imkansızlaştırdı,son olarak çareyi kalemin ucunu ve kendisini ısıtmakta buldum,çakmağı değdirmeden uzaktan ısısıyla biraz kendine getirdim diye düşünüyorum.Aynı markanın aynı kalemiyle bu tarz bir sorun yaşarsanız aklınızda bulunsun.


Yukarıda ki problem dışında renk ve dokusal olarak mutlaka tavsiye ediyorum ben sadece nude rengini kullandım ama eminim diğer renkleride şahane duruyordur.
Nars ürünleri ülkemizde sephora mağazalarında satılmaktadır.
sevgiler ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...