17 Mart 2014 Pazartesi

NARS REALM OF THE SENSES ALLIK PALETİ !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Geçen haftadan beri yeni yazı yazmadığım için biraz paslanmış durumdayım o yüzden havadan sudan konuşmadan hemen konuya girmek istiyorum.


Bir kaç ay önce sephoralarda dolanırken Nars'ın klasik allıkları dışında daha farklı paletlerin olduğunu farkettim.Aslında aklımda hiç allık almak yoktu ama gördüğüm ürünlerin sınırlı sayıda bir koleksiyon olduğunu öğrendikten sonra illa deneyelim diyen sephora mua sı sayesinde almaya karar verdim.

Daha önceleri Nars'ın meşhur Orgasm allığını kullanıp,çok beyaz tenli olduğum için o tarz bir pembe tonun kısa sürede yüzümden uçup gitmesinden dolayı pek memnun kalmamıştım ve bir daha narstan allık almak kısmet olmamıştı.


2 tonda ev farklı isimlerde olan allık paletlerinden benim tercihim daha belirgin ve kalıcı olsun diye ''realm of the senses '' oldu.



İçeriside narsın logosuyla ayrılmış 2 adet allık ve bir adet aydınlatıcı tarzda ürün bulunan paleti isterseniz tek tek isterseniz de hepsini karıştırıp kullanıyorsunuz.Ben genelde 2 allığı karıştırıp sonrada belirli bölgelerime aydınlatıcı ürünü uyguluyorum.Resimde Bronzlaştırıcı edasında kahverengi gibi çıkan bölüm aslında göründüğü gibi kahve değil bordo,vişne çürüğü renginde,içerisinde de pırıltılar olduğu için  kontür amaçlı kullanımlar için uygun değil bence.


*Paletimiz genel olarak parlak,ışıltılı yapıda
*Paketinden baktığınız zaman bu ışıltıları farkediyorsunuz ama yüzünüze sürdükten sonra rahatsız eden bir durumu olmuyor.
*Fazlasıyla kalıcı ki yukarıda bahsettiğim gibi çok beyaz tenli olduğum için açık renk doğal allıklar bende pek durmuyor.

*Ambalajı klasik nars ambalajı ve ilk zamanlarda olmasa bile sonralarda biraz tozutma yapabiliyor.
*Ben real tecniques allık fırçasıyla uygulama yapıyorum , oldukça başarılı bir duruş sağlıyor.
*Mağazalarda hala olup olmadığını bilmediğim bu üründen edinirseniz sürerken biraz dikkatli olmanızı da tembihlemem lazım çünkü eğer tüm ürünü karıştırıp kullanacaksanız ve dikkatli olmazsanız biraz palyaçoya dönebiliyosunuz :)

Ben son 2 aydır tüm makyajlarımda bu ürünü kullanıyorum ve çantamdan ayırmıyorum.Eğer denk gelirseniz normal nars allıklardansa gramaj olarak daha büyük olan bu paleti almanızı tavsiye ederim.
Mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...