3 Mart 2014 Pazartesi

OSCAR GOES TO ... !

Herkese iyi haftalar
Malum dün akşam sosyal medya hesaplarıyla haşır neşirseniz oscar ödül töreninin olduğunu bilirsiniz , saat farkından dolayı ülkemizde oldukça geç bir saatte gösterildiği için ben ne yazık ki canlı canlı seyredemedim ama ara ara twitterdan özellikle ödül törenine katılan beyler ve bayanların kırmızı halı salınmasına şahit oldum.

*Şu ödül aldı,bu almadı diye tek tek oturup yazmayacağım ama Leonardo Di Caprionun hani şu çocukluğumuzun romeo'su,batan gemi titanic'in Jack'in daha önce hiç oscar almadığını biliyormusunuz ? Bu sene oynadığı ''para avcısı'' adlı filmle en iyi erkek oyuncu adaylığı olan Leo ne yazık ki ödülü Matthew McConaughey 'e kaptırdı eminim kendisi de bu sabah oldukça hırçın ve asidir :)

*Bu sene oscar töreni diğerlerine nazaran sosyal medyayla oldukça ilişkiliydi ki ''ahh canım '' diye iç geçirdiğimiz ünlü bir grup toplanıp Brandley Cooper eşliğinde selfie poz bile verdi  hatta ellen degeneres tarafından twitterda paylaştı  oyy dağlar,taşlar :)))



*Gelelim ödüller dışında ki kim ne giymiş bölümüne ..
Moda konusunda benim için hüsran dolu bir ödül töreni bence ki bakıp önümüzde ki düğün için ilham alacaktım yaaaaa :) İşte budur dediğimiz görseller bir elin parmaklarını geçmez diye düşünüyorum.Çünkü herkesin yana yakıla ''woww elbise dior'' diye ortalığı ayağa kaldırdığı modeller inan bizde pazarda bile satılıyor , dümdüz peplum elbise sorun gösterirler valla bak :)

Daha fazla konuyu deşmeden görsellere geçiyorum see u ;)

İşte budur ... Özel dikim prada ya ait olan elbise bence tamamiyle kusursuz ve sade ...

Ellie saabla birlikte çoşan bu dallı,güllü dantel modasını ben şahsen çok beğeniyorum ama nedense bana ''nişanlık'' bide elbise gibi geliyor ama bence yukarıda ki görselde oldukça kusursuz ..

Angelina acaba hamile mi ? elbise genel olarak hoş bir görüntüye sahip ama uzun kollu olması çok daraltıcı ve göğüslerininde sarkık durması çirkin ...

Ah jessica ah :) Justin nerde diye sordum bir önce tabi :)  ama elbise sanki son anda arkadan hop dikilmiş gibi ..cıkssss 


Bu kadını oldum olası çok beğenirim sarı saçındanmıdır , oynadığı filmlerin eğlencesindenmidir nedir bilemem ama kendisi oldukça şıktı ..

Ayy yok ya valla .. Dünya olarak kopamadık şu straplez düz,baldız modelinden vallahi fenalık geldi :) 

Yok ya :( 

Yine bir straplez..azıcık ucundan peplumlu ama yinede kurtarmıyor ..

Buradan aşağısı beylere ait .. onlara söyleyecek pek bir şeyim yok ..:)







2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...